De topic open ik aan de hand van de vele soorten en benamingen die tegenwoordig in omloop zijn in de grafische kaarten onderandere in notebooks en laptops.
Ook zijn er per soort verschillende mogelijkheden om de hoeveelheid geheugen in te stellen of de extrageheugen steun van het intern geheugen uit te schakelen.
Maar bij welke benaming is dit nu wel en welke niet.
Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer en iedereen heeft andere conclusies bij de namen.
Daarom deze topic;
De volgende types heb ik al kunnen vinden
-Turbocache
-Gedeeld
-Hypermemory
-Sharedmemory
-en dan de grafische kaart met het eigengeheugen die ook geen gebruik maakt van t andere interne geheugen
wie o wie kan me hier een weg in wijzen en wat zijn nu voordelen en nadelen van elkaar?
Ook zijn er per soort verschillende mogelijkheden om de hoeveelheid geheugen in te stellen of de extrageheugen steun van het intern geheugen uit te schakelen.
Maar bij welke benaming is dit nu wel en welke niet.
Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer en iedereen heeft andere conclusies bij de namen.
Daarom deze topic;
De volgende types heb ik al kunnen vinden
-Turbocache
-Gedeeld
-Hypermemory
-Sharedmemory
-en dan de grafische kaart met het eigengeheugen die ook geen gebruik maakt van t andere interne geheugen
wie o wie kan me hier een weg in wijzen en wat zijn nu voordelen en nadelen van elkaar?