Sony RDR-HX725 harddiskrecorder en DivX 5

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 08:45
Sinds een aantal weken ben ik een Sony harddiskrecorder rijker. Volgens de manual / specs zou het apparaat zonder problemen DivX films af moeten spelen. Ik heb dit getest met een film die op standalone spelers zonder problemen afgespeeld wordt maar niet op mijn Sony recorder :(
In de handleiding staan een aantal voorwaarden waaraan de films moeten voldoen, er wordt echter alleen over divx 4 gepraat en met geen woord over divx 5. Dat is toch te zot voor woorden, DivX 5.2 is al sinds september 2004 op de markt (volgens google).

Ik heb Sony gebeld en na lang bellen is het enige antwoord: we weten het niet :?

Weet iemand hier hoe het zit met DivX 4 / 5 ondersteuning en deze recorder??

Weet iemand hoe het zit met AC3 geluid? De handleiding rept er met geen woord over en nu zegt ie "audiodata niet ondersteund". Alles converteren naar MP3 is bestwel zonde eigenlijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sja, als de speler zegt dat ie de audiodata niet ondersteund lijkt me dat duidelijk dat dat niet ondersteund wordt. Alles converteren naar mp3 dus. Zijn er geen firmware upgrades voor dat ding?

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 08:45
RoD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:18:
Sja, als de speler zegt dat ie de audiodata niet ondersteund lijkt me dat duidelijk dat dat niet ondersteund wordt. Alles converteren naar mp3 dus. Zijn er geen firmware upgrades voor dat ding?
Helaas, die zijn er nog niet
En ik vind DivX ondersteuning belangrijker, elke DivX film converteren naar Xvid is nogal tijdrovend...
Bovendien staat er een DivX logo op de voorkant