Toon posts:

Touchpad van MSI s270 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op het internet, maar ik kon niets vinden wat me verder hielp.

Ik heb dus sinds vandaag een MSI S270, echter werkt de touchpad van het begin af aan al niet en moet ik gebruikmaken van de externe muis. Ik heb ook al via de site de driver geinstalleerd, maar dit helpt niets. Ook is de touchpad niet te vinden in de hardware lijst.
Weet één van jullie hoe ik de touchpad kan activeren, of is hij daadwerkelijk kapot? :(

Ook geven de ledjes onder aan de touchpad geen licht, terwil het wel zou moeten!

Graag jullie hulp!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 17:48
Staat 'ie niet gewoon in de BIOS uitgeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reply, maar ik heb even gekeken en volgens mij staat er nergens een functie voor touchpad. Ik ben zelf ook niet zo bekend met de BIOS moet ik zeggen! En zou dit ook voor de leds oplossen?

Verwijderd

Op mijn oude laptop was het altijd zo, dat je de touchpad doormiddel van de Fn + nog een knop kon uitschakelen. Misschien dat dit helpt, voor de excacte knoppen combinatie zal je even in de handleiding moeten kijken.

Verwijderd

Dit is waarschijnlijk omdat de flatcable tussen moederbord en het printje met de leds niet goed zit.

Bij mij brak de connector op dat printje af en is er dus ook geen verbinding.

Resultaat: Touchpad werkt niet, tevens branden de leds niet.

Openmaken van de laptop en goed plaatsen van flatcable zou het moeten verhelpen, echter is de connector op de printplaat zo fragiel dat hij bij mij eraf gebroken is, ben nu bezig om een vervangende printplaat te regelen

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:43

Theo

moederbord

Je moet niet zelf de laptop openen. Je zegt zelf dat je de laptop net heb, dus dan kun je gewoon gebruik maken van de garantie want het is zeer duidelijk dat de laptop stuk is (of een gedeelte daarvan)

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, sorry voor mijn late reactie. Ik heb contact opgenomen met het servicecenter van MSi en kon gelijk langskomen. Het bleek dus idd dat het kabeltje op het printkaartje afgebroken was. Hebben er een nieuwe ingezet en binnen een half uur stond ik weer buiten met een geweldig werkende laptop! MSI klantenservice = toppie!

Bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1