Toon posts:

Adobe CS2 Photoshop error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik in Photoshop een nieuw document wil openen krijg ik volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://stake5.be/temp/ps.png
Redelijk k*t aangezien ik tegen morgenvroeg een deadline heb waarvoor ik voornamelijk Photoshop nodig heb...

Iemand dit al voorgehad?
Heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd die op internet te vinden waren, buiten disk check, maar echt niets helpt!

Verwijderd

Al geprobeerd om Photoshop opnieuw te installeren? Vaak ligt dit niet aan een instelling in photoshop.

Verwijderd

Topicstarter
Gadjo, met alle respect, maar heb ALLES al geprobeerd!
PRAM reboot, opstartinstellingen van Photoshop gedelete, internetverbinding gedisabled bij het opstarten van Photoshop.
Wat wel werkte was in safe-mode opstarten, dan had hij geen probleem met nieuwe documenten aanmaken...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08

Nitai

Live the life you love.

Wat heb je voor een systeem, welke Mac OS X versie draai je?

Heb je het ook met een andere useraccount? Permissies hersteld?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

ook preferences etc weggehaald bij opnieuw installeren?
onder OSX dan..

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Is er niet een filesysteem vol? (df -k in console)

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb geen idee wat het nu eigenlijk was...
Ben van mijn werk naar huis vertrokken en daar aangekomen ging het ineens wel weer...
Misschien dat een uurtje afstaan hem goed heeft gedaan...

Verwijderd

Ik heb dit ook wel eens als ik een bestand wil opslaan, word er af en toe helemaal gek van, zeker als je net 20 minuten aan het bewerken bent geweest.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08

Nitai

Live the life you love.

Naja, niets gaat opeens vanzelf :) Ik zou het wel uitzoeken...logs etc. checken om erachter te komen wat het was. Straks heb je weer het probleem en kun je weer niet werken op je machine.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
Heb je een server via SMB gemount?
Eerst deze unmounten en dan nog is proberen als het goed is werkt het dan :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Gadjo, met alle respect, maar heb ALLES al geprobeerd!
PRAM reboot, opstartinstellingen van Photoshop gedelete, internetverbinding gedisabled bij het opstarten van Photoshop.
Die neiging hebben wel meer mensen bij niet helemaal legaal geinstalleerde versies volgens mij ;)
Mijn tip om de support afdeling van Adobe te bellen zal dus niet echt bruikbaar zijn gok ik.

edit: lees nu pas dat het al opgelost is. Mijn tip is dus sowieso niet meer bruikbaar :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 17:49 ]

Pagina: 1