Bf2 icm Windows Vista

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
nu zijn we op een een kameraad's pc vista aan t draaien, de laatste beta built maar deze gaf problemen met bf2 ten eerste bleek de key niet geaccepteerd te hebben, dit werd opgelost door de admin account te gebruiken, maar punkbuster enabled blijkt niet te werken, met meldingen over memory... non PB servers blijven draaien, PB is geupdate naar de laatste maar geen oplossing.

Zijn er medetweakers die BF2 ranked (dus met PB enabled) onder Vista spelen kunnen?

edit: Max thnx das de homesite van PB, waar maak ik die 'ticket' aan? ( dit is een mailtje waarin het probleem bij PB zelf neerleg?! :? )

[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-08-2006 17:04 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.evenbalance.co...t/new_ticket.php?game=bf2 en een ticket aanmaken.

offtopic:
Beetje lui om 3x te klikken in een logische volgorde?

[ Voor 56% gewijzigd door MAX3400 op 31-08-2006 17:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
ben al dagen t i-net aan t afspitten, en ipv te gaan mailen met PB vroeg ik me af of er wel iemand t ranked spelen kan op Vista, als niemand dat kan, is mailen ook niet nodig.. (efficiency, of misschien indd liever lui dan moe ;) )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®