Toon posts:

[Xbox360] Bereik wireless adapter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb zojuyist een 360 gekocht, maar heb hier boven op mn kamertje internet via Wifi, nu wil ik graag met mn 360 ook online, maar heeft dat achterlijke dure wireless adaptertje een beetje bereik ?

hij moet van huiskamer naar zolder, zoja, ok dan koop ik hem wel.., zo nee, zijn er alternatieven ? of is de antenne te vervangen voor een andere oid ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WLAN is aanzienlijk afhankelijk van wat er tussen staat. Heb je een houten huis, dan zal je veel minder goed signaal hebben dan in een betonnen huis. Geen idee of je de beschikking hebt tot een ander device met WLAN maar er zijn zat tools om de signaalsterkte te meten op het moment dat je boven zit en je wil naar beneden connecten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
@ MAX3400:
Ik neem aan dat je bedoelt dat het signaal in een betonnen huis zwakker zal zijn dan in een houten huis?

@ Yaeger: hangt van de kwaliteit van je WiFi adapter af?

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:19
Het maakt totaal niets uit wat voor een huis het is, Wlan staat gewoon totaal nog in de kinderschoenen. Je moet geluk hebben hoe of wat waar, hij door heen gaat. Ik heb gehad dat hij niet eens door een gips wand heen ging maar wel door beton. Je moet gewoon geluk hebben ermee.. :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Haijo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:58:
@ MAX3400:
Ik neem aan dat je bedoelt dat het signaal in een betonnen huis zwakker zal zijn dan in een houten huis?
Andersom; hoe natuurlijker het materiaal, des te erger absorbeert het signalen. Wel moet je natuurlijk in je achterhoofd houden dat een betonnen muur met 4 vlechtwerken erin (van ijzer) ook wel iets minder signaal geeft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dr vanuit dat dit ding niet veel beter is dan een standaard wifi kaartje, nu werkte dat bij mij naar zolder aardig ( @ pc ), met de nadruk op aardig, toen een 6 dbi richt anttene gekocht en supergoede verbinding nu.

ik zocht eigenlijk naar iemand die dit + 360 heeft en me wat info kan geven, want 80 euro is (te) veel geld

@ haijo : dr is er maar een voor de 360, en die is achterlijk duur dus ik wil wel weten of et zal werken eigenlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 00:00 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:31
Wlan kaartjes zijn altijd tricky. Je weet pas of het werkt als je het in je eigen situatie probeert. Ik zou gewoon vragen aan de shop of je hem mag retourneren als hij niet goed werkt.

Alternatieven zijn er niet zover ik weet.
Pagina: 1