EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
//oh wacht, d'r zit helemaal geen full toetsenbord op. nah, wat zou er dan anders aan moeten zijn?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 15:56 ]
Dat vroeg ik me ook af, maar omdat 't ding nou eenmaal overal in de rubriek 'toetsenborden' staat....wat zou er dan anders aan moeten zijn?
qwertz ? = anders dan qwerty ??
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Apparaat ligt lekker in de hand en voelt solide aan, de knoppen zijn overzichtelijk geplaatst en voelen goed aan. Het verlichte zBoard logo is een leuk detail.
De software die meegeleverd werd was oud en ik heb meteen de laatste versie van internet gehaald en geinstalleerd. Software werkt intuitief en seamless. Handig is dat de software zelf de indeling van de Fang activeert als een spel wordt opgestart en aan geeft dat dit gelukt is met een ledje.
Spelen met dit apparaat is erg comfortabel en went erg vlug. Voor de laptop-gamer is het apparaat een must omdat je op deze manier een prettige houding achter je laptop kan in nemen.
Kortom, apparaat werk volledig zoals ik had verwacht en ik heb eigenlijk nog geen minpunt kunnen ontdekken.
Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)
Kan je gewoon gelijktijdig aan sluiten.seninha schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:47:
Kun je dit board gewoon naast je normale toetsenborad plaatsen ?? Of moet je deze steeds weer inpluggen?
(Net zoiets als die lossen numpad dingen voor notebooks)
Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)