ik heb net deze laptop uit elkaar gehaald om al het stof te verwijderen. De luchtuitgangen zaten helemaal verstopt met een dikke lap stof. Alles dus schoon nu, maar toch merk ik haast geen verschil. De laptop staat nu nog maar 3 minuten aan, en de printerpoort (zit direct achter de cpu, en naast de ventilator) kan je bijna niet aanraken, zo heet als hij is. Ook komt er hele hete lucht vanuit de openingen. Volgens mij is dit niet normaal, ik zit alleen maar dit bericht te tikken en hij werkt zich uit de naden....
Wat ik zag in de laptop:
De GPU zit naast de CPU, daarbovenop zit 1 ventilator, die lucht aanvoert vanaf boven (onder het scherm dus) en uitblaast achter het scherm en aan de zijkant. Dat zit dus wel goed, maar ik vraag me af waarom hij zo snel warm wordt.
Temps tot nu toe:
Everest:
CPU: 42
HDD: 26
Speedfan:
HD0: 26
Temp 1: 42
Temp 2: 29
De koelpaste was trouwens vrij hard geworden, ik kon het er zo afschrapen, kan dit ook een probleem zijn?
edit: het proces WinXPDisableZeroConfigation gebruikt 99% van de CPU. Gehuegen 576kB. Misschien is dit hde oorzaak wel....
Wat ik zag in de laptop:
De GPU zit naast de CPU, daarbovenop zit 1 ventilator, die lucht aanvoert vanaf boven (onder het scherm dus) en uitblaast achter het scherm en aan de zijkant. Dat zit dus wel goed, maar ik vraag me af waarom hij zo snel warm wordt.
Temps tot nu toe:
Everest:
CPU: 42
HDD: 26
Speedfan:
HD0: 26
Temp 1: 42
Temp 2: 29
De koelpaste was trouwens vrij hard geworden, ik kon het er zo afschrapen, kan dit ook een probleem zijn?
edit: het proces WinXPDisableZeroConfigation gebruikt 99% van de CPU. Gehuegen 576kB. Misschien is dit hde oorzaak wel....
[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 31-08-2006 14:59 ]