Acer Aspire E360 draadloos netwerk kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 1.056 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb een Acer Aspire E360 en na een crash heb ik de HD moeten formatteren en daarna had ik alles zonder de Acer eRecovery software geinstalleerd. Nu heeft mijn vriendin een laptopje en wil ze een draadloos verbinding met de computer. Ik kan alleen geen Draadloos netwerk vinden in de netwerkinstellingen, en het draadloos icoontje zit niet bij de meldingen in de taakbalk.

Ik wil best alles verder uitzoeken maar ik heb moeite met het erachter komen hoe ik de WLAN weer aan krijg. Moet ik geween ergens een driver vinden, of de draadloos kaart op een of ander manier installeren/ opnieuw opstarten Er steekt wel zo'n antenna uit achter de PC dus het moet er ergens zijn! Heeft iemand een tip voor waar ik kan beginnen? De Acer site is vrij onduidelijk over wat er eigenlijk binnen de PC doos zit.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 17:16

megaleo

Special member

Je zegt het antwoord eigenlijk zelf al.
Maar volgens mij heb je geen Aspire E360 maar een Travelmate 360 aangezien er op de site geen Aspire E360 is te vinden en dus wel een Travelmate 360.
Dus kijk nog maar eens op acer.nl.
Succes!! :)

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11-2025
Sorry, maar ik ken het verschil tussen een laptop en een desktop PC.

Ik heb deze:
http://support.acer-euro..../desktop/aspire_e360.html

Er zijn wel chipset, video en audio drivers maar geen WAN drivers op de Acer site.
Na het openen van de kist ben ik er achtergekomen dat het om een Pro-Nets WP61R netwerkadapter gaat. Zelfs driverguide.com heeft geen driver hiervoor, maar wel een vergelijkbare (PC54GM). Deze heb ik geprobeerd te installeren maar omdat de kaart niet zichtbaar is in de lijst van Netwerkadapters lukt het mij nog niet.

Eigenlijk wil ik er achterkomen hoe ik het kaartje weer in de lijst krijg!

Verwijderd

kijk hier eens
ftp://ftp.work.acer-euro....driver/pronet%2080211.zip

deze werken perfect