Ik heb zojuist een verse installatie gedaan van win64 xp.
Hiervoor heb ik altijd de 32 bit versie gedraait.
Na alle stuurprogramma's geinstalleerd te hebben (allemaal 64bit versies) blijven er toch 2 vraagtekens in de Device Manager staan.
Dit had ik voorheen met de 32bit versie niet.
Ik heb een Sapphire x1900xt op een asus a8n-sli premium moederbord zitten.
In de device manager word aangegeven dat 1 onbekende driver op het pci slot zit (kan niet anders zijn dan de videokaart, meer pci kaarten heb ik niet).
De andere ontbrekende driver zit volgens de device manager op de x1900xt kaart zelf
Het volgende heb ik gedaan:
- Alle windows updates gedraait
- Laatste chipset drivers geinstalleerd
- Videokaart drivers geprobeert van ati.com en van sapphire.com, en heb ook een driver update uitgevoerd voor de kaart via windows update.
En nog zijn die 2 vraagtekens niet weg, kan het zijn dat het gewoon een bug is?
Hiervoor heb ik altijd de 32 bit versie gedraait.
Na alle stuurprogramma's geinstalleerd te hebben (allemaal 64bit versies) blijven er toch 2 vraagtekens in de Device Manager staan.
Dit had ik voorheen met de 32bit versie niet.
Ik heb een Sapphire x1900xt op een asus a8n-sli premium moederbord zitten.
In de device manager word aangegeven dat 1 onbekende driver op het pci slot zit (kan niet anders zijn dan de videokaart, meer pci kaarten heb ik niet).
De andere ontbrekende driver zit volgens de device manager op de x1900xt kaart zelf
Het volgende heb ik gedaan:
- Alle windows updates gedraait
- Laatste chipset drivers geinstalleerd
- Videokaart drivers geprobeert van ati.com en van sapphire.com, en heb ook een driver update uitgevoerd voor de kaart via windows update.
En nog zijn die 2 vraagtekens niet weg, kan het zijn dat het gewoon een bug is?