Ik heb vorig jaar een sim-only abbo bij t-mobile afgesloten van 200 min voor euro 3,45. Ik heb nu eens op internet gekeken of er weer van dit soort aanbiedingen zijn, maar helaas. Bij T-mobile hebben ze wel sim-only verlengingen, maar dan ga ik bijna drie keer zoveel betalen. Dit is nog wel steeds goedkoper dan de nieuwe sim-only acties. Ook eens rondgekeken op verschillende forums, en het schijnt dat ze nog wel eens met voorstellen komen, maar deze heb ik nog niet gehad. Mijn vraag is eigenlijk of het zin heeft om met t-mobile te onderhandelen over de verlenging en of dat dan bijvoorbeeld voor hetzelfde bedrag als nu kan? Heeft iemand daar al ervaring mee, aangezien er vorig jaar van die fantastische sim-only aanbieding van T-mobile waren en die verlopen allemaal rond deze tijd.
Ik heb hezelfde probleem gehad, ik had 400 min voor 7.95, daar moest ik nu opeens 17e voor gaan lappen bij verlenging. Ze belden me met een aanbod, ongeveer een maand voor mijn abo afliep. daarvoor had ik al die brief met kaartjes van telefoons gekregen die ze je sturen 3 maanden voor je abo afloopt. Het was nog steeds de goedkoopste aanbieding die ik gezien had, en ik kon er verder niets meer af praten. Heb nu 300 min voor 9.75 verlengd, 2 euro meer voor 100 min minder. Jammer, maar het lijkt erop dat de goedkope SIM only's ook achteruit gegaan zijn, bij alle providers. Duurdere toestellen en sim only's, jammer, maar niets aan te doen. De kortingen zijn gewoon drastisch teruggeschroefd, iig bij T-Mobile en KPN.
Blijkbaar is de concurrentie nog niet zo heftig, dat ze elkaar als makke schapen achterna lopen. .
Blijkbaar is de concurrentie nog niet zo heftig, dat ze elkaar als makke schapen achterna lopen. .
[ Voor 19% gewijzigd door koksie op 31-08-2006 16:21 ]
Als je niks van je laat horen aan het eind van je contract verleng je stilzwijgend. Volgens mij blijf je dan gewoon betalen wat je nu betaald.
Da's volgens mij met Sim-only juist niet, dan ga je gewoon de volle map betalen. Anders zou het wel lekker zijn, heb nu een mooi goedkoop abo'tje....
Moet je je contract is goed nalezen.. die korting heb je als het goed is voor getekend, en die geld inderdaad alleen zolang je contract duurt (dus 1 of 2 jaar)... zo heb ik ook het eerste jaar van mn 2 jarig contract 8 euro korting per maand, via actie van t-mobile shop toen...
[ Voor 26% gewijzigd door BiG-GuY op 31-08-2006 20:34 ]
telfort simonly
[ Voor 197% gewijzigd door kamphuis op 01-09-2006 13:42 ]
Oke, dan zal ik maar eens contact opnemen met T-mobile, anders ga ik straks idd de volle mep betalen. En dat wil ik duus juist niet doen. Je kunt wel je sim-only verlengen, maar dan voor iets meer. Kun je dan ook voor een andere hoeveelheid minuten kiezen? Of is het juist zo dat je dan alleen maar voor meer minuten kan kiezen en niet voor minder?
Op zich heb je gelijk, alleen gaat het hier om een sim-only abo met een extra korting gedurende het eerste jaar.GraasGast schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:26:
Als je niks van je laat horen aan het eind van je contract verleng je stilzwijgend. Volgens mij blijf je dan gewoon betalen wat je nu betaald.
Een TM relax 400 sim-only kost €22,50 per maand, daar bovenop krijg je het eerste jaar (soms) een extra korting, maar die krijg je dus alleen het eeste jaar.
Als je je (sim-only) abonnement vernieuwt (de officiele term voor verlengen, je krijgt namelijk ook nieuwe AV), kan je volledig vrij je bundel kiezen, je kunt dus zowel omhoog als omlaag, ik denk dat je zelfs tussen Flex en Relax kunt wisselen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:36:
Oke, dan zal ik maar eens contact opnemen met T-mobile, anders ga ik straks idd de volle mep betalen. En dat wil ik duus juist niet doen. Je kunt wel je sim-only verlengen, maar dan voor iets meer. Kun je dan ook voor een andere hoeveelheid minuten kiezen? Of is het juist zo dat je dan alleen maar voor meer minuten kan kiezen en niet voor minder?
Koksie> ik moet binnenkort ook mijn relax 400 voor €7,95 per maand verlengen, wat boden ze jou precies? Ik bedoel die 300 kost €9,75 maar wat kost 400, 200 en 150? En zijn het aanbiedingen van 1 of 2 jaar?
edit> ik gok op 13,25, 7,25 en 5,95, de prijs van een sim-only x 0.55
[ Voor 9% gewijzigd door Rrob op 02-09-2006 16:01 ]
Telfort heeft inderdaad leuke sim-only aanbiedingen op het moment:
http://shop.telfort.nl/pa....Picturelink.Box3.Los_Abo
Heb er zojuist mijn abbo verlengd voor 2 jaar, ga nu voor 200 minuten 4,50 per maand betalen
http://shop.telfort.nl/pa....Picturelink.Box3.Los_Abo
Heb er zojuist mijn abbo verlengd voor 2 jaar, ga nu voor 200 minuten 4,50 per maand betalen
Ook een omslagtige optie is je T-mob sim -only over laten zetten in een prepaid van een nieuwe provider (alles behalve T-Mobile zelf) daarna opzoek naar een goede simonly deal van t-mobile
Ik heb alleen naar de 300 en 400 gevraagd, omdat dat voor mij de enige opties zijn. Ik gebruik mijn sim-only voor het grootste gedeelte van mijn uitgaande gesprekken, dus minimaal 300 had ik nodig. De 300 was dus 9.75, 400 min 17.95. Omdat dat dus 8e meer is voor maar 100 min meer heb ik het op 300 min gehouden, dat was de beste deal met de goedkoopste belminuten. Ik weet wel dat voor 150 en 200 de kosten per minuut weer hoger waren, dus niet het sommetje wat jij hebt gedaan. Maar ik zou zeggen: bel ze eens, ze kunnen je vast wel een leuk aanbod doen, wellicht lul jij er meer af dan ik.Koksie> ik moet binnenkort ook mijn relax 400 voor €7,95 per maand verlengen, wat boden ze jou precies? Ik bedoel die 300 kost €9,75 maar wat kost 400, 200 en 150? En zijn het aanbiedingen van 1 of 2 jaar?
edit> ik gok op 13,25, 7,25 en 5,95, de prijs van een sim-only x 0.55
Ik heb T-mobile net gebeld en gevraagd wat hun aanbieding was. Eerst krijg je een bandje te horen voor het keuze menu. Hierin wordt gezegd dat je wordt doorverbonden met iemand van klanten service die een speciaal aanbod aan je doet. Dit is dus gewoon hetgeen wat op de site staat voor een verlenging van een sim only. Toch heb ik er nog 2 euro van de 9 (voor 200 min) die me werd geboden af kunnen krijgen. Ben er nog niet meteen op ingegaan. Zullen afwachten of er nog een betere aanbieding komt.
Ik heb ook een t-mobile 400 min abbo en deze loopt over 10 dagen af.
Nu heb ik daar vorig jaar 7.95 voor betaald en nu zou ik ook 17.50 daarvoor moeten betalen.
Maar ze willen niks van de prijs afhalen. Moet gewoon 17.50 betalen, heb al gezegt dat ik dan opzeg en zelfs dan nog niks eraf.
Nu maar even overwegen wat ik zal doen...
Nu heb ik daar vorig jaar 7.95 voor betaald en nu zou ik ook 17.50 daarvoor moeten betalen.
Maar ze willen niks van de prijs afhalen. Moet gewoon 17.50 betalen, heb al gezegt dat ik dan opzeg en zelfs dan nog niks eraf.
Nu maar even overwegen wat ik zal doen...
Stop chasing the dream, you're already living it
heb net voor mn vriendin even gekeken voor simonly abo van Telfort.
Heb zelf ook aan die T-mobile simonly actie meegedaan. Helaas niet meer de 3,76 maar 15 euro voor 200 minuten. Maar toch dik tevreden over oude voorwaarden qua minuten prijs nu helaas niet meer die 0,03 cent maar 0,08 cent p/min binnen bundel maar heb ik idee dat er geen starttarief / betalen 1e minuut in oude simonly abo is. Daarom maar aan blijven houden.
Mn vriendin neemt waarschijnlijk de 5,50 Telfort abo voor 200 minuten (0,03 ct.) + 100 minuten gratis naar vast ('s avonds). Daar is voicemail bellen wel gratis maarrr je betaalt altijd 1e minuut daarna overigens seconden. O.a. verkrijgbaar via: Telecomadvies.nl of simshop.nl, gsmplaza.nl en 2call.nl (Typhone.nl vraagt verzendkosten eerder genoemde niet).
Voor de rest niet veel aanbiedingen voor 200/300 minuten in simonly aanbod gezien van andere aanbieders. Overigens neem ik aan dat jullie Telecomvergelijker.nl kennen. Is een ideale site voor vergelijken verkopende sites van abo's.
Heb zelf ook aan die T-mobile simonly actie meegedaan. Helaas niet meer de 3,76 maar 15 euro voor 200 minuten. Maar toch dik tevreden over oude voorwaarden qua minuten prijs nu helaas niet meer die 0,03 cent maar 0,08 cent p/min binnen bundel maar heb ik idee dat er geen starttarief / betalen 1e minuut in oude simonly abo is. Daarom maar aan blijven houden.
Mn vriendin neemt waarschijnlijk de 5,50 Telfort abo voor 200 minuten (0,03 ct.) + 100 minuten gratis naar vast ('s avonds). Daar is voicemail bellen wel gratis maarrr je betaalt altijd 1e minuut daarna overigens seconden. O.a. verkrijgbaar via: Telecomadvies.nl of simshop.nl, gsmplaza.nl en 2call.nl (Typhone.nl vraagt verzendkosten eerder genoemde niet).
Voor de rest niet veel aanbiedingen voor 200/300 minuten in simonly aanbod gezien van andere aanbieders. Overigens neem ik aan dat jullie Telecomvergelijker.nl kennen. Is een ideale site voor vergelijken verkopende sites van abo's.
[ Voor 12% gewijzigd door funrider op 14-09-2006 15:07 ]
Verwijderd
Ik heb 3 maanden geleden mijn relax abo om laten zetten naar een 300 sim-only. Kost me nu 15,95, was het goedkoopste dat ze konden bieden, maar krijg langzamerhand het vermoeden dat het echt wel goedkoper kan eigenlijk. Maar tis voor 1 jaar dus kijken we dan wel verder.
Ik heb mijn oude sim-only van 200 minuten voor 3,45 laten verlengen. Waar je via de site van T-mobile voor die verlenging 9 euro moet betalen, hoef ik nu maar 7 euro te betalen. Is helaas wel het dubbele, maar wel het goedkoopst. Aangezien je drie maanden opzegtermijn hebt, had ik bij overstappen naar bijvoorbeeld Telfort, 3 maanden 13,25 moeten betalen. In het vervolg maar op tijd de opzegtermijn in de gaten houden.
Pagina: 1