Toon posts:

'Vorig register'terug zonder 'systeemherstel'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een 'probleempje'. Gisteren bij iemand een virus geconstateerd, de bewuste dynamic link lbrary kon ik niet verwijderen.

Toen (STOM STOM STOM STOM, I know) een oude register backup geimporteerd, maar die is een jaar geleden (!!!!) ge-exporteerd . Dit uiteraard niet helemaal voltooid, vanwege 'sleutels'die reeds gebruikt werden door toepassingen die op dat moment 'draaide'.

Dus nadat ik er met mijn vingertjes aan gezeten heb (ahum) heb ik het probleem 'verergerd'. Sommige buttons op webpagina's (webmail e.d.) wordt niet langer weergegeven.. . . . de zoek-functie werkt ook niet meer . . .

Ik wil graag weten hoe ik mijn oude register terug kan zetten. Al gezocht naar *.reg bestanden, nix gevonden. Althans, niet van de grote van het volledige register. 'Systeemherstel'werkt ook niet meer (witte pagina wordt weergegeven), dus dat is geen optie.

Clean install, data terugzetten, alle functies controleren, systeem optimaliseren en ghost uitvoeren leek mij de beste oplossing, maar ik heb geen 2de systeem voorhanden en ook geen dvd brander (!!!!!!) :-( :-(

Wie kan mij helpen?

Dane

P.S.: Het is niet mijn pc, vandaar 'geen dvd-brander' ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Denk het niet, want er zijn geen problemen bij het opstarten. Maar in ieder geval bedankt!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

wat is er dan mis met system restore? vziw is dat precies hiervoor bedoeld... via ERD commander kun je daar nog wat mee doen, als ik me niet vergis (of was het een andere tool?)

[ Voor 39% gewijzigd door _Thanatos_ op 31-08-2006 14:08 ]

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
vziw is dat precies hiervoor bedoeld... via ERD commander kun je daar nog wat mee doen, als ik me niet vergis (of was het een andere tool?)

Wat is ERD commander? Als ik systeemherstel start, gebeurt er niks. Als ik t nog een keer start; wit scherm.

Zelfde bij zoeken-optie. Krijg het id dat register importeren maar 'half gelukt is', daardoor werke bepaalde opties niet meer. Ik kan wel hele kleine registerbestandjes vinden, maar volgens mij kan systeemherstel de wijzigingen ongedaan maken. Als dat windows-tooltje dat 'kan', moet dat ook handmatig kunnen. Maar hoe?

(Ja, jullie lezen het goed. Ik wil een systeemherstel-optie gebruiken, terwijl systeemherstel niet meer werkt :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef t op. Ben nu al flinke tijd aan het rommelen . . . Clean install, data terugzetten, alle functies controleren, systeem optimaliseren en ghost uitvoeren; dat ga ik doen.

Data dan maar op 3 cdtjes. In ieder geval reuze bedankt allemaal! Fijne dag verder.
Pagina: 1