[MS Office 2k3] Werkbalken verspringen

Pagina: 1
Acties:

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 23:39
Ik zit met een probleem dat de werkbalken na het herstarten van office allemaal verspringen ook al zijn deze allemaal ingericht op de manier deze moeten staan.

Is er een mogelijkheid dat de werkbalk vergrendeld kan worden?

Een voorbeeld:
Bij het schrijven van een nieuw outlook e-mailtje plaats ik de werkbalken achter een.
Nadat ik het nieuwe berichten venster sluit en herstart staan de werkbalken weer anders.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Misschien een optie om de outlooksettings onder je XP account helemaal te resetten:
Outlook afsluiten en onder:
"C:\Documents and Settings\USERNAAM\Application Data\Microsoft\Outlook" alles verwijderen en voor de zekerheid ook onder "C:\Documents and Settings\USERNAAM\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook".

Bedenk vooral dat op die laatste plaats je e-mail pst's en ost's staan. Maak dus van te voren even een BACKUP van je mail/contacten etc.
Je zult nadat je outlook wederom opstart alles wel opnieuw in moeten stellen, maar je hebt wel weer een cleane situatie.

euh...ja

Verwijderd

probeer misschien eerst een met alle *.pip bestanden te verwijderen in "C:\Documents and Settings\USERNAAM\Application Data\Microsoft\Office".

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 23:39
Sorry, ik heb het geprobeerd maar het heeft hellaas geen nut gehad.