Ik heb een probleem waar ik even geen raad mee weet. Sinds enkele dagen heb ik geen upload meer, ik kan wel gewoon internetten(dus kleine pakketten zijn geen probleem), maar als ik een bestandje wil uploaden dan lukt het niet. Door de speedtest van upc(test.net.upc.nl) kom ik ook niet heen, ook andere teste voor upload eindigen in page cannot be displayed. Ik kwam er achter toen ik met ftp mijn website wilde bijwerken. Daar kan ik dus ook niets plaatsen. E-mail met bijlage kan ik ook niet versturen(Bij taak pop.gmail.com - Bezig met verzenden is een fout (0x8004210B) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP).). Mail met tekst gaat wel goed. Ik heb de hele boel al gereset, mijn router er tussenuit gehaald en de pc direct op het modem aangesloten, steeds hetzelfde probleem. Vorige week had ik geen enkel probleem, toen heb ik zelf nog 450 foto's naar het Kruidvat verstuurd.
Weet iemand misschien wat ik nog meer voor tests uit kan voeren om er achter te komen wat er mis is? Ik heb reeds een half uur met de chello servicedesk aan de lijn gezeten, maar het was natuurlijk een onbekend probleem.
Ik heb een Scientific Atlanta EPX2203 kabelmodem. Gebruik WinXP prof. Heb het probleem op laptop en werkstation in netwerk, maar ook direct aangesloten op kabelmodem.
Kortom ik krijg niets de deur uit, in ieder geval geen grotere pakketten.
Resultaat speedtest: 0.1 KByte/sec
(=1 kbps)
Weet iemand misschien wat ik nog meer voor tests uit kan voeren om er achter te komen wat er mis is? Ik heb reeds een half uur met de chello servicedesk aan de lijn gezeten, maar het was natuurlijk een onbekend probleem.
Ik heb een Scientific Atlanta EPX2203 kabelmodem. Gebruik WinXP prof. Heb het probleem op laptop en werkstation in netwerk, maar ook direct aangesloten op kabelmodem.
Kortom ik krijg niets de deur uit, in ieder geval geen grotere pakketten.
Resultaat speedtest: 0.1 KByte/sec
(=1 kbps)
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 12:25 . Reden: Speedtest afgerond ]