Ik wil graag een nette presentatie cd maken voor het bedrijf waar ik werk. Op deze cd (geen dvd) dienen een aantal filmpjes en fotos te komen. Het probleem is echter de filmpjes, deze dienen op elke pc afgespeeld te worden zonder dat software (cq codec) geinstalleerd dient te worden.
Nu heb ik gekeken naar een aantal Autorun programma's, maar die kunnen alleen ongecomprimeerde films afspelen, en dan is me cd snel vol
Heb vervolgens gekeken naar Macromedia en Swish welke de AVI's comprimeren naar SWF en afspelen met ingebouwde software (projector). Nadeel is dat deze films lang op zich laten wachten als ze geladen worden (zeker vannaf cd).
Mijn vraag is nu, welke programma's gebruiken jullie voor een professionele presentatie cd?
- goede kwaliteit goed op 800x600
- draaien op een Windows PC
- geen installatie nodig
Nu heb ik gekeken naar een aantal Autorun programma's, maar die kunnen alleen ongecomprimeerde films afspelen, en dan is me cd snel vol
Heb vervolgens gekeken naar Macromedia en Swish welke de AVI's comprimeren naar SWF en afspelen met ingebouwde software (projector). Nadeel is dat deze films lang op zich laten wachten als ze geladen worden (zeker vannaf cd).
Mijn vraag is nu, welke programma's gebruiken jullie voor een professionele presentatie cd?
- goede kwaliteit goed op 800x600
- draaien op een Windows PC
- geen installatie nodig