Toon posts:

comp loopt vast bij deep freeze van 3d mark 06

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe computer met een 7900gt top
Omdat ik vreselijke last van artifacts kreeg probeerde ik 3dmark 06 uit

deze liep vast bij deep freeze (dat gedoe op de noordpool)

wat betekent dit en wat is eraan de doen

Verwijderd

je kaart wat onderklokken en opnieuw proberen, bij dergelijke fabriekaf overklokte kaarten komt het vaak voor dat ze blijkbaar te hoog geklokt zijn naar wat de kaart aankan, dit uittesten en als ze op lagere speeds geen artifacts meer geeft, garantie claimen. Zoiets mag gewoon niet, jij koopt een kaart die moet draaien aan de opgegeven specs, of het nu overklokte zijn of niet, ze moet het aankunnen.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
nee je moet die kaart RMA'en, want die 7900gt kaarten (en nog veel meer soorten kaarten) gaan met bossen tegelijk DOA... mijne was ook kapot, en ik weet nog veel meer mensen bij wie de kaart DOA was.

edit: allemaal hebben ze last van artifacts, dat hoort niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 31-08-2006 11:54 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Je gaat hier echt veel te snel met het klikken op de "Post" knop.
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat voor systeem heb je?
Als je artifacts met je kaart hebt is er duidelijk iets niet in orde, maar daar was je zelf ook al achter.
Hoe zijn de temperaturen van je kaart? Welke drivers draai je en heb je al andere geprobeerd?
Heb je in elke game last van artifacts? Heb je nog de standaard koeling op je kaart zitten of heb je er custom koeling opzitten?

Er is nog vanalles wat je zelf even af kan gaan en je topicstart mist echt vitale informatie om je goed te helpen. Neem even de Policy en de Huisregels door. Daar staat in wat we van topicstarts en jou verwachten op GoT.
Dus lees je even in, en kom desnoods nog een keer terug met een topic waarin je zoveel mogelijk informatie plaatst zodat we je kunnen helpen. En maak de volgende keer ook een iets duidelijke topictitel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 31-08-2006 11:59 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.