Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Andere windows op SPV M1000/Qtek 2020i mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Orange M1000, ookwel de Qtek 2020i, en daar heb ik tomtom opgezet. Ook heb ik hier een HP Ipaq liggen, ook met tomtom.
Ik heb 2 bluetoothmuizen, een van Keomo, een van Oasis. Allebij moeten ze compatible zijn met beide Pda's. De Ipaq heeft geen problemen, die synct met beide muizen.
De M1000/2020i die wil echter niet syncen met de muizen. Op de M1000 staat Windows mobile 2003SE. En volgens pdashop.nl moet dat geen probleem zijn. Volgens de handleiding van de muizen ook niet. Ik kan de muizen toevoegen aan mijn bonded devices maar daar blijft het bij. Ik kan verder niks instellen behalve de Inbound en outbound Compoort. Die staat op com4 en com5. Tomtom werkt ook prima op beide Pda's. Ik heb alle Compoorten daar geprobeerd evenals alle Compoorten. Bijde Ipaq werkt het prima, bij de M1000 krijg ik geen bluetooth contact. Dan moet het bluetoothledje op de Gps muis om de seconde gaan knipperen.

Nou vroeg ik mij af: Heeft Orange iets met de Windows mobile 2003se gedaan? Heb ik een vreemde versie van Windows mobile 2003se? Moet ik mn windows updaten? Ik kom er echt niet uit...

Waar kan ik een update vinden voor mijn windows? Hebben jullie andere oplossingen?
ik kan me niet voorstellen dat ik geen gpsmuis kan gebruiken op deze windows....