IE 6 "afbeelding opslaan"

Pagina: 1
Acties:

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Topicstarter
Als ik een afbeelding wil opslaan, dan komt het extra schermpje (afbeelding opslaan)
In dat schermpje worden de iconen weergegeven als miniatuurafbeeldingen,
ik wil dat als standaard als lijst worden weergegeven.

Nu kun je in windows alle mappen en bestanden als lijst weer latengeven, maar in IE6 blijft hij in dat schermpje hardnekkig voor de miniatuurafbeeldingen kiezen.

Iemand hoe je dit kan veranderen.

• rjf

rjf

Vetpriester

Topicstarter
kick

ik heb zelf nog niks kunnen vinden.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je in die popup de weergave aanpast, onthoud hij dat dan niet?

Net ff geprobeerd. Als ik de weergave aanpas en het plaatje opsla dan is hij de volgende keer gewoon in de weergave die ik gekozen heb.

[ Voor 51% gewijzigd door Janoz op 05-09-2006 11:18 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee, dat onthoud hij niet. >>>>>>Hier niet...

Ik heb dit vervelende geval sinds een maand of twee ook, met Paint.NET en wat andere zut. Mijn C:/ bijvoorbeeld, wordt wél als lijst weergegeven (zo staat 'ie ingesteld) en ook mijn my documents wordt als lijst weergegeven, terwijl deze als 'pictogrammen' staat. Allemaal prima, maar om nu iedere keer 2 + 2 halve afbeeldingen te zien is héél vervelend..

• rjf

rjf

Vetpriester

Topicstarter
Zal wel ergens een register sleutel zijn (je weet wel zo'n getalletje na de komma.)
maar welke sleutel.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Heb je bij mapopties niet toevallig Instellingen voor elke map afzonderlijk bewaren (of iets dergelijks) aan staan? In het Engels is het iets in de trant van Remember each folder's view settings.

Battle.net tag

• TheZeroorez
  • Niet online
Je bedoelt denk ik 'De weergave-instellingen van elke map opslaan'? Aan of uit maakt geen verschil.

Dat wat jij zei kan ik me ook herinneren, dat het ergens stond. Ik kan het alleen niet vinden.. :/ Het staat niet bij mapopties iig

[ Voor 43% gewijzigd door TheZeroorez op 06-09-2006 15:29 ]

• urk_forever
  • Laatst online: 26-07 14:57
TheZeroorez schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:28:
Je bedoelt denk ik 'De weergave-instellingen van elke map opslaan'? Aan of uit maakt geen verschil.

Dat wat jij zei kan ik me ook herinneren, dat het ergens stond. Ik kan het alleen niet vinden.. :/ Het staat niet bij mapopties iig
Dan moet je beter kijken, bij mij staat die optie er wel tussen. :+

Hail to the king baby!

• TheZeroorez
  • Niet online
De optie "Instellingen voor elke map afzonderlijk bewaren" staat er toch echt niet tussen, en als je me voor gek verklaart wil ik wel een screenie posten hoor ;)

Bij mij is het sinds een paar maanden spontaan zo, en zelfs nu, nu ik 'standaardinstellingen herstellen' gedaan heb is het niet veranderd. Ik denk dat ik misschien TweakUI eens moet doorspitten.. :)

• urk_forever
  • Laatst online: 26-07 14:57
Nou, hier staat hij er wel tussen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jdbruine/images/lekkerwel.JPG

Hail to the king baby!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mystery schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:59:
Heb je bij mapopties niet toevallig Instellingen voor elke map afzonderlijk bewaren (of iets dergelijks) aan staan? In het Engels is het iets in de trant van Remember each folder's view settings.
TheZeroorez schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:28:

Lees die twee berichten nog eens door ;)

Ik heb hem nu trouwens weer uitgezet, ik moet namelijk dalijk mijn PC rebooten, misschien dat het dan verschil maakt.
Pagina: 1