Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sega Naomi mod naar MAME

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sega Naomi Universal omgebouwd om er een MAME pc in te plaatsen, dacht wel dat hier interesse voor zou zijn...

Afbeeldingslocatie: http://www.ilovemame.com/fullv2.jpg

Meer info op http://www.ilovemame.com

Verwijderd

Het is wat leuker voor ons als je een beetje uitlegd wat je gedaan hebt en zo, liever niet alleen linken naar een site.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat op die site dus alles staat uitgelegd... kan moeilijk de hele boel hier copy'en en pasten...

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:
Het probleem is dat op die site dus alles staat uitgelegd... kan moeilijk de hele boel hier copy'en en pasten...
Dat zal toch echt moeten, want op deze manier gaat je topic dicht...

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:45
moeilijk gaat ook
er is nog een topic van retrogaming, die kwam ook eerst af met een link en toen heeft ie ook alles gekopieerd en geplakt in een mooie post hiero, het is veel toffer en toont wat inzet...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:
Waarom niet? Je kan toch hier gewoon je verhaal vertellen over je casemod incl plaatjes?
zie ook CM Policy

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ah, tijdens het lezen begon me wat te dagen, maar toen ik je topic histroy zag wist ik het zeker. Toch geen plastic bouten nodig gehad om je scherm op te hangen?

(EN inderdaaad, om het topic hier levenswaardig te houden zul je de engelse beschrijving moeten vertalen naar het nederlands en dan hier neer plempen. Moet volgens mij neit zo moeilijk zijn)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Daarnaast zou ik graag wat betere fotos zien, die op de site zijn wel erg klein. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, de bouten... ja inderdaad... en iedereen heeft de plank misgeslagen, het probleem lag 'm aan de aquadag laag. Weer wat bijgeleerd.

Nou, gooi topic dan maar dicht, wist niet dat het niet mocht om doorverwijzingen te plaatsen. Alles weer in het Nederlands vertalen daar heb ik de tijd niet voor. Vragen van geïnteresseerden beantwoord ik dan wel per PM.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ok.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.