[OUTLOOK] afwezigheid melding meerdere boxen/mail adressen

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
Ok ik heb hier de volgende situatie. (Voorbeeld adressen)

Mijn hoofdmail adres is naam@werk.nl
Als extra heb ik 2 extra mailboxen
info@werk.nl
en
help@werk.nl

(Ben de enigste die op deze mail adressen verwerkt dus andere mensen hebben geen rechten om deze te ontvangen c.q te beantwoorden).

Ik heb dus 3 mailboxen in me outlook om de mail netjes te scheiden qua werk enzovoorts. Ik kan hier gewoon apart van ieder van de aparte mail adres mailen enzovoorts.

Als ik nou een afwezigheids melding insteld dan geld deze alleen voor me hoofdaccount (naam@werk.nl)

Maar als ik nou via regel toevoegen en dan een regel aanmaak beantwoorden sjabloon voor de andere twee adressen dan werken deze niet. De mensen die mij mailen ontvangen geen afwezigheids melding. (Extra->Wizard afwezigheidassistent->Regel toevoegen->verzonden aan de mail adressen info en werk geselecteerd dan bij beantwoorden met een nieuw sjabloon aangemaakt waarin dus de afwezigheids melding staat aangemaakt gesaved als een sjabloon via bestand opslaan als oft).

Mijn vraag is nu dus hoe kan ik er voor zorgen dat ook via de andere twee adressen een afwezigheids melding word verstuurd?

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2006 11:20 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

die 2 andere adressen "hangen" niet aan een appart account?? Anders log je een voor een even met die accounts in, en stel je daar de assitent in.
Dat verhaaltje van die regel instellen snap ik niet helemaal... je stelt op je hoofdaccount een rule in, deze reageerd dus alleen als daarna gemailt wordt.... wordt er naar info@werk.nl gemailt gebeurt er niets,want daar is die rule niet ingestelt, toch?

euh...ja

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

Topicstarter
Rfce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:04:
die 2 andere adressen "hangen" niet aan een appart account?? Anders log je een voor een even met die accounts in, en stel je daar de assitent in.
Dat verhaaltje van die regel instellen snap ik niet helemaal... je stelt op je hoofdaccount een rule in, deze reageerd dus alleen als daarna gemailt wordt.... wordt er naar info@werk.nl gemailt gebeurt er niets,want daar is die rule niet ingestelt, toch?
Precies het probleem is dus dat de afwezigheid melding niet wordt verzonden als men naar info@werk.nl en naar help@werk.nl mailt.
Rfce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:18:
dat begrijp ik, daarom mijn vraag of je appart met die account in kunt loggen op je werk. Daar stel je namelijk afzonderlijk van je hoofdaccount nogmaals 2x de OOO in.
Dat zal ik moeten gaan uitzoeken (heb zo de username/pass niet bij de hand). In dat geval zal ik dus iedere keer als ik de afwezigheids melding moet laten gelden dit op 3 accounts moeten instellen. Maar aangezien ik de rechten heb om van die account dus de mails te ontvangen en te beantwoorden is het dan niet mogelijk ze vanaf 1 account in te stellen? Lijkt me idd niet de ideaalste oplossing ;).

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2006 14:24 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

dat begrijp ik, daarom mijn vraag of je appart met die account in kunt loggen op je werk. Daar stel je namelijk afzonderlijk van je hoofdaccount nogmaals 2x de OOO in.

euh...ja