Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

moeite met touchpad Zen Vision:M, doe ik iets fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Meteen maar met de deur in huis, ik ben 46 jaar en het kán dus aan mijn leeftijd liggen ;) ...maar van de week een Zen Vision:M gekocht, geïnstalleerd, opgeladen. Aangezet...touchpad laat menu's alle kanten opvliegen, grote schrik. Snelheid op laag gezet. Dat scheelt. Maar hoort het zo te zijn dat de Zen Vision steeds opstart met het door Creative er opgeplaatste muziekje? Hoor je niet een hoofdmenu te krijgen? En wees eens eerlijk, moet je eerst veel oefenen om e.e.a. door te krijgen, of is er gewoon wèl iets mis met mijn Zen Vision? Kortom, na alle lovende berichten dacht ik een geweldig apparaat te hebben voor foto's, muziek etc., maar als ie niet naar me wil "luisteren", dan word ik er eigenlijk alleen maar verdrietig van :'( , wat doe ik fout, of heb ik "maandagapparaat" en moet ik hem terugsturen? P.S.: updates zijn allemaal gedownload. Alvast dank voor jullie tijd...

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Ik ben dan nog niet eens zo "oud" maar ik had dat ook met mijn zen micro. Wat ik heb gedaan is gewoon elke keer als ik weer muziek wilde luisteren het nog een keer proberen :)

Als je het een paar keer gedaan hebt kom je er achter hoe je er lekker mee kan werken dus als ik jou was zou ik gewoon nog een paar keer proberen. Het went echt.

Voor dit soort vragen is er trouwens ook een algemeen topic hierover :)
\[HDD/PMP] Het Creative Zen Vision:M topic deel 2

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, dacht dat die topic maar 1 pagina was. Ik lees dat er meer mensen zijn met touchpadvliegende problemen. Flink oefenen maar en meteen maar een BSE en een adapter bestellen heb ik net van die topic geleerd...voor meer tips houd ik me aanbevolen! Dank!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Welkom op GoT en succes met oefenen. :) Dit topic is dicht, want je mag verder in \[HDD/PMP] Het Creative Zen Vision:M topic deel 2.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.