Ik wil een kast van Coolermaster kopen. De ATC 100, maar weet niet waar ik dat kan doen. Iemand ideeen?
geen idee waar je de atc-100 kunt krijgen, maar acal importeert de atc-200, misschien weten zij ook iets over de atc-100.
Verwijderd
Mooi kastje maar hou er weer rekening mee dat ie meer dan 500 piek kost. Volgens mij staat ie in de pricewatch.
succes
tahvinny
succes
tahvinny
Die ATC 200 ligt ook bij Funprice, voor slechts 1049,- ( damn wat een kruiwagen met geld is dat zeg
).
Wat is het verschil eigenlijk tussen de ATC 100 en 200? Ik vermoed de koelers, maar is dat 500 gulden?
Wat is het verschil eigenlijk tussen de ATC 100 en 200? Ik vermoed de koelers, maar is dat 500 gulden?
Comptechworld heeft de 200 wel in de prijslijst staan, misschien kunnen ze ook een 100 voor je bestellen.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
Is 500 piek voor een kast niet een beetje overdreven? Kan me vergissen maar een een kast van 150,- gaat toch ook goed? Kan je ook volbouwen met coolers. Dan ben je misschien 250,- hoog uit.
En is bij de weg nog leuker ook kan je zelf lekker kloten.
En is bij de weg nog leuker ook kan je zelf lekker kloten.
Xaran: klopt helemaal en dat zou ik ook doen, maar ik moet voor iemand een systeem in elkaar zetten en hij wil er zo min mogelijk bewegende delen in. (= coolers).
Daarom wil hij een Cooler Master kast, omdat de kast al één grote heatsink is.

Bewegende onderdelen kunnen nu eenmaal kapot en hij moet het kastje bij een klant neer zetten.
Overclocking is helaas ook verboden door hem.
Bewegende onderdelen kunnen nu eenmaal kapot en hij moet het kastje bij een klant neer zetten.
Overclocking is helaas ook verboden door hem.
Ik vraag me af in hoeverre die kast echt help, aangezien hij de alleen de stralingswarmte kan opnemen. Dat is lang niet zo effectief als een koeler direct op de warmte bron plaatsen.
En als die gast niets wil overklokken is het sowieso al onzin om er extra koelers in te gooien.
Een goede koeler gaat heus niet zomaar stuk. Die dingen kunnen er heel wat jaren inzitten
maw, zo'n ATC-100 is IMHO geldverspilling, het lijkt alleen wel erg stoer
En als die gast niets wil overklokken is het sowieso al onzin om er extra koelers in te gooien.
Een goede koeler gaat heus niet zomaar stuk. Die dingen kunnen er heel wat jaren inzitten
maw, zo'n ATC-100 is IMHO geldverspilling, het lijkt alleen wel erg stoer
Verwijderd
Best makkelijk in de winter, lekker kacheltje naast je been. Even zonder gekheid, is dit niet een beetje kinderlijke logica. Als je het dan goed wilt doen en een goede geventileerde kast wilt hebben moet je een WTX-format kiezen. En geen Cooler Master kast.klopt helemaal en dat zou ik ook doen, maar ik moet voor iemand een systeem in elkaar zetten en hij wil er zo min mogelijk bewegende delen in. (= coolers).
Uit de reacties kan ik al opmaken dat er heel wat mensen zo'n ATC kast niet van binnen hebben gezien. Ik vind het een fantastieche kast, echter ik blijf ze (en daar heeft iedereen wel gelijk in) veels te duur vinden.
En dan op de topic..
Probeer het eens bij hun eigen kantoor te Venlo:
http://coolermaster.com/home.html
En dan op de topic..
Probeer het eens bij hun eigen kantoor te Venlo:
http://coolermaster.com/home.html
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Verwijderd
AMD wat moet er in die kast komen want het is best wel bullshit dat die coolmaster kast zoveel beter koelt.(scheelt 3 graadjes). Overclocken zal die gene wel niet doen dus ik denk dat je gewoon een miditowerkastje moet kopen voor m en dan met wat geluidsisolerend spul isoleren en dan en sloomdraaiend(7volt) 80MM koelertje voorin of geen want niet OC systemen worden niet warm.
veel succes
vinny
veel succes
vinny
Pagina: 1