Ik heb op mijn computer
(Amd Athlon XP 3000+ (barton)
a7n8x-e deluxe rev 2.0
1024 ddr dual-channel
geforce 6800 gs agp
windows xp professional sp2
Windows Firewall uit, geen andere firewalls of virusscanners)
4 s-ata schijven en 2 ide schijven
Nou deel ik alle schijven op de zelfde manier, geef ze een naam en stel deze in zonder wachtwoord.
Dan zie ik de schijven in media center van mijn xbox en kan erop komen.
Nou op 1 of ander manier vraagt de D schijf om een username en een wachtwoord. Ik heb van alles geprobeerd, maar hij weigert ze allemaal (Inlognaam windows+wachtwoord / administrator+wachtwoord / blanco laten/ admin-admin)
Ook geprobeerd om sharing uit te doen en weer aan.
Geprobeerd om een map te delen op diezelfde d schijf, dat doet hij dan weer wel zonder problemen.
Enige verschil met de andere schijven is dat deze D schijf een ide schijf is en de andere schijven S-ata.
Wat kan dit zijn
tia
(Amd Athlon XP 3000+ (barton)
a7n8x-e deluxe rev 2.0
1024 ddr dual-channel
geforce 6800 gs agp
windows xp professional sp2
Windows Firewall uit, geen andere firewalls of virusscanners)
4 s-ata schijven en 2 ide schijven
Nou deel ik alle schijven op de zelfde manier, geef ze een naam en stel deze in zonder wachtwoord.
Dan zie ik de schijven in media center van mijn xbox en kan erop komen.
Nou op 1 of ander manier vraagt de D schijf om een username en een wachtwoord. Ik heb van alles geprobeerd, maar hij weigert ze allemaal (Inlognaam windows+wachtwoord / administrator+wachtwoord / blanco laten/ admin-admin)
Ook geprobeerd om sharing uit te doen en weer aan.
Geprobeerd om een map te delen op diezelfde d schijf, dat doet hij dan weer wel zonder problemen.
Enige verschil met de andere schijven is dat deze D schijf een ide schijf is en de andere schijven S-ata.
Wat kan dit zijn