Toon posts:

Upgrade Windows 2000 Professional naar XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis heb ik op mijn PC Windows 2000 professional draaien, maar wil deze upgraden naar Windows XP. Ik heb alleen geen zin om al mijn programma's opnieuw te installeren (wie lui is, moet slim zjin ;) ).
Kan ik gewoon een XP (ook professional versie) CD in het laadje drukken, en 20x op Enter drukken, of moet ik nog een trucje uithalen? (zoals vroeger met Windows 95 -> 98 door de win.com te verwijderen enz.)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:58
Als jij een versie van XP hebt die een upgrade ondersteunt, is dat geen enkel probleem.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een stomme vraag, maar als ik die XP CD opstart, kan ik dan ergens zien of het om een upgrade gaat?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 12:45

Arno

PF5A

Dat staat op de CD geprint ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Euh.... Ik denk dat dat eraf gevallen is, want ik heb er zelf maar iets opgeschreven ;)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 07:59:
Euh.... Ik denk dat dat eraf gevallen is, want ik heb er zelf maar iets opgeschreven ;)
Dan gaat dit topic vast een heel lang leven leiden ;)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-03 14:58
hahah

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-03 18:04

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Gewoon cd erin duwen, als autorun aanstaat verschijnt er als het goed is een melding dat het OS op de cd nieuwer is dan het huidige en verschijnt de vraag of er ge-upgrade moet worden. Druk op "OK" sit back, and relax...

Gebeurt dit niet, dan ondersteunt je cd niet de mogelijkheid tot upgraden..

[ Voor 15% gewijzigd door Question Mark op 31-08-2006 08:07 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Dat een vraagteken nog zo verhelderend kan zijn ;)
Pagina: 1