Hey,
Het word tijd voor een nieuwe pc, maar ik heb er niet zo heel veel verstand van.
het moet een pc zijn die zéker 5 jaar meekan.
Dus mijn vraag is of iemand voor mij een pctje kan samenstellen met de dingen die ik wil ik heb al even op alternate pcbuilder enzo gekeken, maar daar komt toch niet helemaal uit wat ik wil.
het moet dus ook niet alleen maar hardware zijn maar het moet natuurlijk ook allemaal met elkaar werken. want in de alternate pcbuilder kwam ik erachter dat ook niet alles met elkaar werkt enzo
.
Hier de dingen die ik er graag in zou hebben, zoals ik al zei heb ik er niet zo heel veel verstand van dus als er nog wat mist of als iemand nog een aanbeveling heeft, graag.
Het maximum is €2000, maar dat is ook echt het MAXIMUM. het liefste heb ik het <1700.
de prijs is zonder de uitbreidingen)
Bvd, Jamie.
Het word tijd voor een nieuwe pc, maar ik heb er niet zo heel veel verstand van.
het moet een pc zijn die zéker 5 jaar meekan.
Dus mijn vraag is of iemand voor mij een pctje kan samenstellen met de dingen die ik wil ik heb al even op alternate pcbuilder enzo gekeken, maar daar komt toch niet helemaal uit wat ik wil.
het moet dus ook niet alleen maar hardware zijn maar het moet natuurlijk ook allemaal met elkaar werken. want in de alternate pcbuilder kwam ik erachter dat ook niet alles met elkaar werkt enzo
Hier de dingen die ik er graag in zou hebben, zoals ik al zei heb ik er niet zo heel veel verstand van dus als er nog wat mist of als iemand nog een aanbeveling heeft, graag.
Het mag wel wat kosten maar graag niet alles het duurste van het duurste.* scherm 19" maar wil er later nog een extra 19" bij aan sluiten
* 300Gb maar uitbreidbaar tot 900gb
* 1024MB Geheugen maar uitbreidbaar tot 2048MB
* Dvd brander
* Floppy Drive
* Cardreader
* Bluetooth, WiFi
* Conroe E6400/E6300
* 5.1 Boxjes + een goede audio kaart natuurlijk.
* iets waarmee ik tv kan kijken op de pc via de gewone kabel,
en iets waarmee ik iets wat op de pc staat naar de tv kan doen
* Een goede videokaart om de nieuwste games te kunnen spelen op minimaal medium, liever high.
* toetsenbord + muis
* het moet goed gekoeld zijn want download staat aan 24/7.
Het maximum is €2000, maar dat is ook echt het MAXIMUM. het liefste heb ik het <1700.
de prijs is zonder de uitbreidingen)
Bvd, Jamie.
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 31-08-2006 01:36 ]