Toon posts:

MSN Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De hele dag krijg ik de onderstaande error, die ik niet opgelost krijg. Er staat geen firewall aan, router is goed ingesteld (en heeft geen firewall) en er zijn geen programma's geinstalleerd die iets zouden kunnen blokkeren. Daarnaast heeft msn het gister nog gedaan. De error code geeft mij niet precies aan wat ik moet doen, vandaar dit berichtje. Programma's als trillian en msn 7.5 kunnen ook niet connecten.

Afbeeldingslocatie: http://robbert.gijzelnemer.nl/files/msnerror.JPG

En ja, het knopje problemen oplossen, dat helpt niet.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je de error code al eens op Google ingetikt? Met "MSN 80048820" krijg je als eerste hit toch een hele lijst met oplossingen. Hoogst waarschijnlijk staat je datum/tijd niet goed...

[ Voor 19% gewijzigd door Tsunami op 31-08-2006 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
alle oplossingen doorgelopen, tijd staat correct.
heb al gereboot, hitmanpro II heeft gedraait, virusscan geupdated en laten lopen. Andere programma's daarentegen connecten niet (trillian, msn 7.5), webbased clients wel. Daarnaast heb ik NIETS aan m'n pc veranderd sinds gisteravond en toen werkte het gewoon. SP2 staat er niet op, herstel punt ook al gedaan levert ook niets op.

• TjardE
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Check je proxy settings eens onder internet opties.

b.v. leegmaken. Het kan zijn dat je proxy zorgt voor geblocked MSN data.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

welke provider of verbindingsleverancier heb je?
wat voor router? etc..

[ Voor 57% gewijzigd door PipoDeClown op 31-08-2006 01:22 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Internet via de universiteit van Nijmegen.
Router is een Sitecom standaard broadband router.

// edit

probleem is opgelost.
Blijkbaar is de batterij van m'n moederbord op, waardoor de datum een aantal keer gereset is. Datum staat nou goed en het werkt weer. Bedankt voor de moeite! :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 01:48 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.