Toon posts:

[C++] Icon Tray Menu

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al dagen bezig met het uitzoeken hoe ik een tray menu kan toevoegen aan mijn systray Icon. Ik krijg met geen mogelijkheid messages van het icon opgevangen in m'n WndProc.

Example
Afbeeldingslocatie: http://www.synaptex.biz/locen/smallwidgets/4S_Lock/v1_06/HTML_Help/Menu_Secured_Mode_XP.png

Ik heb `MYMSG_NOTIFYICON` meegegeven aan de uCallbackMessage van de NOTIFYICONDATA structure. En die probeer ik op te vangen in WndProc maar ik krijg niets binnen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik werk op Microsoft Visual C++ 2005 Express edition. Hier is m'n project te downloaden: www.disney.com
Take care,
Pherion

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 31-08-2006 01:07 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste Pherion,

...en je topic begon zo aardig. En dan krijgen we koud je sourcecode op ons dak (bijna 4Mb! :o). Lijkt het je niet prettiger om enkel wat relevante code te posten zodat we die hier kunnen bediscussiëren? Zo leert iedereen er nog wat van.
Los daarvan is het niet de bedoeling dat wij hier andermans (in dit geval jouw) code gaan zitten debuggen. Dat mag je helemaal zelf doen. We kunnen enkel commentaar en suggesties leveren op hetgeen jij programeert.

Ik nodig je van harte uit om een nieuw topic te openen met daarin wat meer informatie en relevante stukken code ("snippets") waar je denkt dat het fout gaat. Geef ook even aan wat je al hebt geprobeerd en wat er niet aan werkte. Laat zien hoe/wat je gedebugged hebt en waar je denkt dat de fout zit. En neem, voordat je een nieuw topic opent, nog even dit door: Programming Beleid (Quickstart)

offtopic:
Groeten hoeft ook niet, maar dat wist je vast al ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 31-08-2006 01:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.