Wie weet waar ik drivers kan vinden voor de voodoo 3? ik heb het via dirvers en bios updates geprobeerd, maar die verwijzen naar de site www.3dfxgamers.com en daar licht de ftp server plat ofzo. iemand een idee?
moet je even iets verder naar onder kijken geloof ik... staat een topic over Voodoo 3 3000 + tv out... daar staat in waar je ze kan vinden
thnx, zal even kijken.
kan het niet vinden, staan geen voodoo 3's met tv out in de lijst, heb je misschien een link voor me?
kan het niet vinden, staan geen voodoo 3's met tv out in de lijst, heb je misschien een link voor me?
Gewoon de Voodoo 5 drivers pakken, en een kleine patch installeren in je registry.
Heb je weer wat meer performance
Heb je weer wat meer performance
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
of ga nog ffies op www.3dfx.com kijken en dan naar drivers daar haal ik ze ook vandaan en ik ben helemaal uptudate
de pc is voor een klant van mij, niet van mezelf, ik heb een GF
. Ik heb 3dfx.com volgens mij al geprobeerd, misschien kan ik niet downloaden omdat hier op me werk iets fout zit, g zo ff de unix server bombarderen
kijken of het dan wel wil lukken??
3dfx.com doet het ook niet. Bij jullie wel neem ik aan?
Gellukig is het mijn pc'tje niet
.
Ik ga nog wel ff verder zoeken hier, in ieder geval bedankt voor de hulp.
PS: als je nog een site weet, zet hier maar neer dan!
3dfx.com doet het ook niet. Bij jullie wel neem ik aan?
Gellukig is het mijn pc'tje niet
Ik ga nog wel ff verder zoeken hier, in ieder geval bedankt voor de hulp.
PS: als je nog een site weet, zet hier maar neer dan!
kay.. heb de link 
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/114601
daar staat een link in waar je ze kan downloaden...
Dat word dan 25,-
hehe... suc6
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/114601
daar staat een link in waar je ze kan downloaden...
Dat word dan 25,-
hehe... suc6
wat is je bankrekeningnummer dan? 
WOW de link werkt, wel een vage japanse site, maar dat maakt niet uit, heb reeds 1 mb binnen en vertel later wel of het werk!!!
WOW de link werkt, wel een vage japanse site, maar dat maakt niet uit, heb reeds 1 mb binnen en vertel later wel of het werk!!!
Hummm... wat is je e-mail.. dan stuur ik m'n nummer wel ff
... Maaruh.. heb die drivers er zelf ook eergister afgeplukt... 
Dus ze werken wel...
Moooooooooooooooooo
Dus ze werken wel...
Moooooooooooooooooo
hmmmm, ik ga eerst de drivers testen denk ik. Ik kom net terug bij mijn pc, wat zie ik 4,xxx mb klaar, time out bij opdracht, ik moet dus ff weer overnieuw beginnen, gelukkig kost het niks internetten overdag via een ISDN..... 
Alleen de zaak betaalt
Hij is binnen, nu nog even zippen
8 mb en dan gaan met de voodoo.
Alleen de zaak betaalt
Hij is binnen, nu nog even zippen
Pagina: 1