Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Gewoon opnieuw downloaden, dan krijg je de code opnieuw gestuurd. Vervolgens de download afbreken als je wilMento schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:43:
Ik had me aangemeld voor Windows Vista Beta 2.
Nu wil ik de nieuwe beta uitproberen 5536 maar heb per ongeluk de mail van MS met de code van Beta 2 verwijderd. Nu kan ik nergens op de site van MS vinden waar ik de code opnieuw kan aanvragen.
Weet iemand waar ik moet zijn als ik de code opnieuw wil laten opsturen?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
@domi235,
De download is niet meer beschikbaar op de site van MS. Of kan je hem nog een keer dowloaden als je al geregistreerd bent?
De download is niet meer beschikbaar op de site van MS. Of kan je hem nog een keer dowloaden als je al geregistreerd bent?
Dit is dus niet mogelijk - de key is eenmalig uitgegeven en nieuwe keys worden niet meer uitgegeven totdat release candidate 1 publiekelijk beschikbaar is. Zie ook de Windows Vista Team Blog
We are not disseminating new PID keys until RC1.
Als ik de link volg in het nieuwsbericht van Tweakers.net zie ik idd dat de beta niet meer te downloaden is:
Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.
The Customer Preview Program is now closed.
We have reached our program capacity and no new orders are being accepted. We apologize for any inconvenience.
Dat de beta niet meer beschikbaar is wist ik al maar ik ben mijn code kwijt en zou graag van MS dezelfde mial opnieuw krijgen met de code.
heb je microsoft al gemaild dan?
gang is alles
Verwijderd
Volgensmij heeft MS deze code niet gemaild. Maar kwam deze even op een web pagina tevoorschijn.Mento schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:55:
Dat de beta niet meer beschikbaar is wist ik al maar ik ben mijn code kwijt en zou graag van MS dezelfde mial opnieuw krijgen met de code.
Ik wou net de pre RC1 installeren. Maar kon helaas de key van de Beta 2 niet weervinden.
Had alle mailtjes nog bewaard.
Heb de Beta 2 op een andere partitie geinstalleerd. Maar kan helaas nergens de serie nr weer vinden.
Jawel hoor, je krijgt die key netjes in een mail. Heb je de mail niet meer, helaas pindakaas.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:00:
[...]
Volgensmij heeft MS deze code niet gemaild. Maar kwam deze even op een web pagina tevoorschijn.
Ik wou net de pre RC1 installeren. Maar kon helaas de key van de Beta 2 niet weervinden.
Had alle mailtjes nog bewaard.
Heb de Beta 2 op een andere partitie geinstalleerd. Maar kan helaas nergens de serie nr weer vinden.
@Japidoff, ik kan geen e-mail adres vinden van MS
@domi235, wat is dat nu weer voor instelling? Dus als bij iemand Windows niet meer start helaas pindakaas?
@domi235, wat is dat nu weer voor instelling? Dus als bij iemand Windows niet meer start helaas pindakaas?
Verwijderd
Ja, je hebt gelijk.domi235 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:01:
[...]
Jawel hoor, je krijgt die key netjes in een mail. Heb je de mail niet meer, helaas pindakaas.
Tweakers.net was eerder met het nieuws dan de email die ik van MS kreeg over de beschikbaarheid van de Beta 2.
Heb net ff weer gekeken. email MS was op 9-6-2006.
En ik had vanaf die datum omhoog gezocht
Maar ik had hem gedownload op 8-6-2006. En toen heb ik ook de serial gekregen
Morgen ff kijken wat de pre RC1 tebieden heeft
Pagina: 1