Fujitsu Amilo PI1536 Beeld probleem

Pagina: 1
Acties:

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi mensen,

Sinds vandaag ben ik net als 60 andere mensen uit mijn eerstejaars CMD klas, de eigenaar van deze laptop (Fujitsu Amilo PI1536).
Op school getest, leuk en wel, thuis nog eventjes aangezet, geen problemen mee, leuk ding enz enz.

Tot ik het ding aan de netstroom ging gebruiken. Na een tijdje begint mijn beeld gewoon letterlijk te trippen (zie dit filmpje).

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor?

edit: Voor de duidelijkheid: Dit beeld krijg ik gewoon random, maakt niet uit wat ik aan het doen ben, het begon in ieder geval sinds ik de adapter ging gebruiken, zonder de adapter heb ik (tot nu toe) nergens last van.

[ Voor 18% gewijzigd door h3ll op 30-08-2006 23:28 ]

• h3ll
  • Niet online
Naja goed, nieuwe windows erop gezet, aangezien het nu dus ook zonder adapter gebeurd.
Heb even de leveranciers gebeld en kan erheen vandaag :)

Verwijderd

Videokaart probleem.... gewoon terug gaan en je garantie gebruiken :)

Wel lachen filmpje opzich :p

• h3ll
  • Niet online
Hehe ja, ik dacht laat ik maar een filmpje maken, want ik zie het al voor me dat ik dalijk daar in die winkel sta en dat ding opeens nergens meer last van heeft, maja goed, heb al contact opgenomen dus, vandaag kijkt een monteur erheen :P

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:13
Echt niet goed, heb dezelfde laptop en dit is wel gewoon echt extreem dik tripping :D .....

Maarja gewoon terug gaan dus verder leuke laptop btw :) ...

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• h3ll
  • Niet online
Hmz ben terug gedaan, en zoals ik al dacht, HELEMAAL NIKS daar .....

Snap het echt niet, heb er geen woorden voor, ik kom thuis en hop daar ging mn beeld alweer...

Volgende week vrijdag hebben ze leenlaptops voor onze school binnen, dan wordt mn sjink met het filmpje naar fujitsu teruggestuurd
Pagina: 1