Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

CS Key probleem

Pagina: 1
Acties:

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-10 17:18
Ik heb af en toe dat als ik wil gaan spelen dat ik niet kan connecten doordat die zegt key already in use.

Ik heb het spel origineel gekocht en dus een correcte key en ik denk dat erop dat moment iemand anders aan het spelen is die een key generator heeft gebruikt dat toevallig mijn key heeft gegenerate. Klopt dit ???

Oh en ik heb mijn key nog nooit aan iemand doorgegeven of heb ik een trojan ofzo iets op mijn pc nu niet en ook nog nooit gehad.

Maar is het mogenlijk om hier iets tegen tedoen ????

Verwijderd

genereer zelf een nieuwe met een crack zou ik zeggen :)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 16:25

Rashann

Zoek de hond...

killer-b, dat werkt dus in 99,9% van de gevallen niet he... (believe me, I've tried :))

Kweetnie, ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen, maar je kan altijd een mail sturen naar WON en zeggen dat die key misbruikt wordt, en dan je eigen IP adres(sen) meegeven, zodat zij bij de andere IPs de persoon kunnen achterhalen ...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Er kunnen 2 man tegelijk op 1 key cs doen.

Thy will see the light...

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook gehad..had ook originele key en die werd door een ander gebruikt, kan je weinig tot niks aan doen (behalve sierra mailen) en hopen dat ie HL+mods niet zo leuk vind zodat je weer op je eigen key kan spelen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Tsja... dat heb ik ook een tijdje gehad. Gelukkig hield het na een weekje op, die lullo had blijkbaar z'n interesse voor CS verloren...

Maar anders had ik dus mijn handleiding van HL naar Sierra moeten sturen, en dan zou ik een nieuwe key hebben gekregen. Tenminste, dat zei Sierra tegen mij in een mailtje...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1