My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Op ESC drukkenOp maandag 29 januari 2001 14:11 schreef Capoeiristas het volgende:
ZOu daar iets aan gedaan kunen worden ?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Ik vindt hem eerlijk gezegd wel mooi, maar hij gaat wel wat hard jah
Wat een geweldige reactie weerOp maandag 29 januari 2001 14:41 schreef Snuffel het volgende:
Nee he, zit zij tegenwoordig hier?
Zij zit hier net als jij om plezier te hebben en nuttige informatie uit te wisselen met andere tweakers & natuurlijk het oplossen van diverse computer-gerelateerde problemen.
Beetje lame om iemand zo aan te vallen zonder een enkele vorm van argumentatie.
Verwijderd
Krijg daar eerder een flash-forward vanOp maandag 29 januari 2001 14:57 schreef Llewella het volgende:
Maris en icoontjes, krijg geloof ik een deja vu
Maris is namelijk het appartementen-complex in Kreta waar ik in augustus 15 dagen met mijn luie kont zit
Nou daarom zit ze waarschijnlijk dus niet hierOp maandag 29 januari 2001 14:58 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie weer
Zij zit hier net als jij om plezier te hebben en nuttige informatie uit te wisselen met andere tweakers & natuurlijk het oplossen van diverse computer-gerelateerde problemen.
Beetje lame om iemand zo aan te vallen zonder een enkele vorm van argumentatie.
Zoek op Fok! maar es op Parasiet.
Dan kom je genoeg tegen.
Ik heb de strijdbijl even begraven totdat ze weer in de fout gaat. Supers
Maar dit maakt het niet eenvoudiger.. kelere icoon.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Maakt mij niet uit, maar een icon verwijderen omdat 2 mensen em irritant vinden doe ik niet, pas als meerdere mensen em irritant vinden heb ik er geen problemen mee em weg te halen.Op maandag 29 januari 2001 15:47 schreef Paz het volgende:
ik vind het icoon eigenlijk wel mooi. het is idd wel vrij druk, en te groot, dus je zou hem kunnen verwijderen op die grond. echter storend vind ik hem niet. sorry tom
Verwijderd
Ook opgelost.
Ik zal vanavond wel even wat mensen hier laten posten want mijn halve icq lijst kreeg er kop pijn van.
Verwijderd
Was iets met fuck maar meer red ik niet
'Fuck you society & people' als ik het goed zie.Op maandag 29 januari 2001 17:40 schreef diddel het volgende:
Hij is idd irritant, ik kan die tekst zo snel niet lezen
Was iets met fuck maar meer red ik niet
Nou.. aangezien ik in elk geval onder 'people' val, zou ik de door haar genoemde actie wel in overweging willen nemen als ik zo haar foto's bekijk. Ware het niet dat m'n vrouw dat vast niet goed vindt.
Verder lijkt het me een hysterisch gevalletje, dus je moet dan ook weten waar je aan begint.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Ik vind het ook een beetje overdreven... Ik bedoel, de tekst die ik nu schrijf wordt toch ook niet door iets in zijn directe omgeving afgeleid..?

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Baaahahahahahaha Die is eeeeg vet! :D:D:D
Jah die snap ik ook niet, en Wheatus sucks, wannabe brugklaspunkrock...Op dinsdag 30 januari 2001 05:34 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Deze fout expres erin gezet ?Op dinsdag 30 januari 2001 12:14 schreef [nielsonline] het volgende:
Of deze, keer gemaakt toen ik nix te doen had
http://www.grafix-is.com/~nielsonline/index2
===
"Er is een Runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?
Regel: 3
Fout: Object wordt verwacht"
===
Inderdaad errug irri ja...
Kan je niet meer terug, omdat IE5.5 steeds met die k*t-fout terug komt....
Is dat niet uit te schakelen?
Zo dat IE dat soort fouten negeert, of dat die melding tenminste niet meer komt ???
Want het is inderdaad zéér evil
'Kheb verdomme de hele browser moeten closen met Crtl-Alt-Del.... :(
Net zo irritant als dat grapje waarbij je 500x op OK moet klikken...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
?Op dinsdag 30 januari 2001 12:37 schreef brammus het volgende:
[..]
Deze fout expres erin gezet ?
===
"Er is een Runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?
Regel: 3
Fout: Object wordt verwacht"
===
t'is PHP hoor, geen ASP
Ja, dat zal best, maar daar heb ik geen kont verstand van zoals je waarschijnlijk al door hadOp dinsdag 30 januari 2001 12:57 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
?
t'is PHP hoor, geen ASP
Ik verzin dit echt niet hoor, IE zat echt steeds te zeuren over die fout of whatever...
Hoe kan dat dan denk je ?
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Baaahahahahahaha Die is eeeerg vet! :D:D:D
Die is wel wat als banner bij mijn UBB , anty reclame
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Heb ik ook last van, ZEER irritant:Op dinsdag 30 januari 2001 14:19 schreef brammus het volgende:
[..]
Ja, dat zal best, maar daar heb ik geen kont verstand van zoals je waarschijnlijk al door had
Ik verzin dit echt niet hoor, IE zat echt steeds te zeuren over die fout of whatever...
Hoe kan dat dan denk je ?
Verwijderd
WAARSCHUWING!!
PERSONEN DIE EPILEPTISCHE REACTIES KRIJGEN VAN FLITSENDE BEELDEN EN/OF EPILEPTISCH ZIJN
GAAN OP EIGEN RISICO DE VOLGENDE PAGINA BEKIJKEN.IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE INHOUD VAN DEZE PAGINA EN OOK NIET VOOR DE GEVOLGEN VAN HET BEKIJKEN VAN DEZE PAGINA!!!
http://www.t35.com/zxcvbnm1/epilepsie.html
Maar nee, effe een topic van januari omhoog knallen.
Moet dus nog effe wachten op Tom
Right butten > Set as wallpaperOp woensdag 04 juli 2001 21:57 schreef accessoverride het volgende:
Wil je een irritant plaatje zien?
WAARSCHUWING!!
PERSONEN DIE EPILEPTISCHE REACTIES KRIJGEN VAN FLITSENDE BEELDEN EN/OF EPILEPTISCH ZIJN
GAAN OP EIGEN RISICO DE VOLGENDE PAGINA BEKIJKEN.IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE INHOUD VAN DEZE PAGINA EN OOK NIET VOOR DE GEVOLGEN VAN HET BEKIJKEN VAN DEZE PAGINA!!!
http://www.t35.com/zxcvbnm1/epilepsie.html
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()