Ik heb een nogal zorgelijk ervaring met een webshop, waardoor ik op dit moment - 5 weken na betaling -nog steeds niet weet of ik mijn geld terugkrijg. Aangezien ik op het punt sta een gerechtelijk voortraject in te slaan, zou ik graag anderen al informeren over de handelswijze van deze zaak. Is het in dat geval geoorloofd om alvast een survey te plaatsen?
De shopsurvey is bedoeld voor afgeronde ervaringen.
Dat gezegd hebbende beseffen we ons ter dege hoe lastig het soms kan zijn om te definieren wanneer iets "afgerond" is. Iets wat je hier al bewijst.
Vandaar ook dat er bewust al bij staat dat als er geen hoop is op ontvangst van de bestelde goederen, dat je het dan ook maar als afgerond moet beschouwen. Ik denk dat diezelfde clausule voor jou ook wel op kan gaan. Pas op dat je niet te veel emoties in het verhaal gaat verwerken, dat maakt het vaak een stuk lastiger te lezen.
Let wel: Hoewel ik denk dat de frontpage admins niet anders hier over denken dan ik, houden zij het laatste woord hierin.
Dat gezegd hebbende beseffen we ons ter dege hoe lastig het soms kan zijn om te definieren wanneer iets "afgerond" is. Iets wat je hier al bewijst.
Vandaar ook dat er bewust al bij staat dat als er geen hoop is op ontvangst van de bestelde goederen, dat je het dan ook maar als afgerond moet beschouwen. Ik denk dat diezelfde clausule voor jou ook wel op kan gaan. Pas op dat je niet te veel emoties in het verhaal gaat verwerken, dat maakt het vaak een stuk lastiger te lezen.
Let wel: Hoewel ik denk dat de frontpage admins niet anders hier over denken dan ik, houden zij het laatste woord hierin.
Ik ga hierin met /me ACM mee.
Wanneer je meer dan een maand op levering van je goederen wacht, kun je wat mij betreft gerust een ondebouwde beoordeling geven.
Bedankt voor het antwoord, ik had al gezocht naar zo een clausule, maar blijkbaar niet hard genoeg. Emoties zal ik er buiten te laten, feiten en het aantonen van nalatigheid lijken mij voldoende.
Het probleem is nu gelukkig verholpen, ik weet niet of een bepaalde survey hier invloed op had