Toon posts:

Probleem programmeren Sanyo C28EH85N

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oud TV toestel kunnen recuperen zonder de handleiding en zonder de originele afstandsbediening. Er zat zo ene ingesteld multifunctionele bij..
Het betreft een Sanyo (NICAM) C28EH85N.
Heb al wat rond gegoogled maar vind nergens de handleiding. Toch niet gratis.

[Long story]
Op het Sanyo service center heb ik van een gelijkaardig toestel een handleiding gevonden. Aan de hand daarvan heb ik gevonden dat ik met de "Functie" toets moet werken.
Ik vind echter geen automatische afstelling functie. Enkel de Fine Tune functie (aangegeven door <>).
Het toestel is gelukkig met oplopende frequenties geprogrammeerd zodat alle posten er zijn. Echter zijn er enkele blank en die zijn dus vrij snel te vinden met de fine tune optie maar het probleem is dat ik die frequentie dan niet kan vast zetten.
Het komt er dus op neer of er iemand mij kan vertellen hoe ik een kanaal opsla zodat de juiste zender afgesteld staat. Een autozoek functie indien die bestaat zou ook altijd handig zijn (of een change post naar ander nummer).
[Long Story]

In het kort:
Kan iemand mij zegen hoe ik van dit toestel een aangepast kanaal opsla? Of hoe ik een automatic search doe o.i.d. doe?

Verwijderd

Topicstarter
*subtiel kickje*