leuk topic man.
ga je droog ijs gekoeld water gebruiken?
succes! 500fsb is niet altijd makkelijk.
Inderdaad, dat is het plan. We gaan homemade blokken gebruiken, dus we moeten nog afwachten of het gaat werken. En of de pomp het houd is ook de vraag.Extera schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:37:
leuk topic man.
wel een leuke manier van koelen
[ Voor 8% gewijzigd door Extera op 30-08-2006 19:47 ]
Verwijderd
De meeste gigabytes uit deze serie (DS3 DS4 etc.) halen de 500fsb toch wel?
Leuk project iig, eentje die ik ga volgen
Leuk project iig, eentje die ik ga volgen
Setup ziet er goed uit 
Wat je al zei: De pomp zal het grootste probleem worden. Neem daarom gewoon een el cheapo pomp van 10euro ofzo, want sneuvelen gaat ie gegerandeerd
.
Wat je al zei: De pomp zal het grootste probleem worden. Neem daarom gewoon een el cheapo pomp van 10euro ofzo, want sneuvelen gaat ie gegerandeerd
Nice setup 
NB met wc/dice koelen is alleen beetje overdreven. Een normale luchtkoeler is meer dan genoeg voor dat ding. Ik heb phase-change op de NB van m'n Asus P5B Deluxe gehad en het gaf me geen enkele MHz meer (waarschijnlijk door een CPU limit overigens, maar de borden zelf hebben geen moeite met >500Mhz FSB)
Dus ik zou iig jezelf de moeite besparen om die nb helemaal netjes geisoleerd te krijgen aangezien het uiteindelijk niet gaat helpen.
NB met wc/dice koelen is alleen beetje overdreven. Een normale luchtkoeler is meer dan genoeg voor dat ding. Ik heb phase-change op de NB van m'n Asus P5B Deluxe gehad en het gaf me geen enkele MHz meer (waarschijnlijk door een CPU limit overigens, maar de borden zelf hebben geen moeite met >500Mhz FSB)
Dus ik zou iig jezelf de moeite besparen om die nb helemaal netjes geisoleerd te krijgen aangezien het uiteindelijk niet gaat helpen.
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar een nb-blokje zal altijd van pas komen. Of de nb ook suzero gaat weet ik nog niet zeker.Syngrow schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:27:
Nice setup
@ Epsilon
Het pompje zal inderdaad het grootste probleem worden. Ik ga het iig proberen met een eheim 1250 pompje, en daar heb ik wel goede verhalen over gehoord (met <0 temps).
Verwijderd
u riep?DesertShooter schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:24:
[...]
@ Unknown_road
Het pompje zal inderdaad het grootste probleem worden. Ik ga het iig proberen met een eheim 1250 pompje, en daar heb ik wel goede verhalen over gehoord (met <0 temps).
Verwijderd
Ik zou gaan voor een niet computer pompje, misschien eens kijken bij botenpompjes (voor kraanwater e.d.) lekker krachtig, 12v, en wat robuuster denk ik.
Go Desertshooter
leuk om te volgen dit 
@ blucold, meer flow is neit altijd beter hoor, als je eht water emt een mozervaart door eht blokje sjeest kan eht op een gegeven moment neit meer optimaal warmte opnemen.
@ blucold, meer flow is neit altijd beter hoor, als je eht water emt een mozervaart door eht blokje sjeest kan eht op een gegeven moment neit meer optimaal warmte opnemen.
Probeer eens een losse CV pomp. Moet wel ergens op een dump te vinden zijn.
kost geen drol, heb er vroeger ook wel eens meegespeeld met lager dan 0 temps.
Was echt een pomp van 20 jaar ofzo en dat bleef maar gaan.
Ziet er enkel niet uit.
Heb op mijn waterchiller een zelfde eheim 1250 oa en tot nu toe weinig probs. Enkel ik bench er enkel mee dus nooit lang aan.
kost geen drol, heb er vroeger ook wel eens meegespeeld met lager dan 0 temps.
Was echt een pomp van 20 jaar ofzo en dat bleef maar gaan.
Ziet er enkel niet uit.
Heb op mijn waterchiller een zelfde eheim 1250 oa en tot nu toe weinig probs. Enkel ik bench er enkel mee dus nooit lang aan.
Haha, ja, ik herhaalde het nog een keer.
@ Bluecold: Als het met dit (vijver) pompje niet lukt, kan dat misschien een alternatief zijn
@ Peter: ah, mooi dat het werkt met de eheim. Ik ga misschien nog wel een keer kijken voor zo'n cv ppmpje
thnx all
[ Voor 15% gewijzigd door DesertShooter op 30-08-2006 22:37 ]
Verwijderd
Je reageerde op een post van epsilon
ik had nog helemaal niet gereageerd in je thread en zag opeens me naam staan
Verwijderd
hehe nice going Desertshouter^^
hehe die memory komt wel goed uit he
al goed zijn er lieve mensen op deze wereld(Tim)
Btw voor Gfx kan je best gewoon dit gebruiken hehe
Zorbapol een belgische overclocker wordt de eigenaar van deze unit.

http://belgium-coolingsol...Sli_Zorbapol/DSC09646.JPG
Wil niet thread crappen ofzo hoor
gaat je goed!
hehe die memory komt wel goed uit he
Btw voor Gfx kan je best gewoon dit gebruiken hehe
Zorbapol een belgische overclocker wordt de eigenaar van deze unit.
http://belgium-coolingsol...Sli_Zorbapol/DSC09646.JPG
Wil niet thread crappen ofzo hoor
gaat je goed!
erg nice Desert, blijf je wel bij dit bord? aangezien ik je al even hoorde over een p5b.
ik denk wel dat de gigabyte het kan , maar de cpu's zijn een beetje crap
iedergeval succes
iedergeval succes
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Verwijderd
Ik zal je in goede en slechte tijden proberen te helpen en begin zo snel mogelijk aan de blokken... 
Ze liggen klaar om afgemaakt te worden dus dat komt wel goed
Je bedoelt als je niet met WoW bezigVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
Ik zal je in goede en slechte tijden proberen te helpen en begin zo snel mogelijk aan de blokken...
En schiet maar is op met die blokjes dan
Misschien wel ja, ik ga eerst waarschijnlijk mijn cpu in Syngrows board(s) proberen, en dan besluit ik daar wel over. (Een week 27 E6600 is ook niet misRol-Co schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 02:49:
erg nice Desert, blijf je wel bij dit bord? aangezien ik je al even hoorde over een p5b.
iedergeval succes
Nou ik denk dat we nu wel bewezen hebben dat de FSB walls vaak niet aan het mobo liggen, maar aan de CPU, (precies het zelfde als bij Yonah/Merom).
Mijn cpu: Air: DS4: 370
SS: DS4: 430
SS: P5B: 430
Syngrow's cpu: air: P5B: 450
SS: P5B: 490
SS: TForce: 495
Ook Rob heeft vergelijkende resultaten. Erg jammer...
Mijn cpu: Air: DS4: 370
SS: DS4: 430
SS: P5B: 430
Syngrow's cpu: air: P5B: 450
SS: P5B: 490
SS: TForce: 495
Ook Rob heeft vergelijkende resultaten. Erg jammer...
hey Desert, een Belgische OC'er heeft er zonet een sessie opzitten met z'n 7900GT's:
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=2197575
Good luck.
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=2197575
Good luck.
euhh mag een 7950gx2 ook ?? zijn ook 2 7900gt's alleen heel close
[ Voor 4% gewijzigd door Rol-Co op 06-09-2006 10:47 ]
Hoe voorkom je trouwens dat je spiritus langzaam een laag blauwe goop aan de binnenzijde van je pomp, blokken en slangen maakt 
Dat was nl een van de redenen dat mijn MCW-6002 steeds hogere temps op de core gaf, terwijl de vloeistof temp gewoon rond de 0 graden bleef.
Dat was nl een van de redenen dat mijn MCW-6002 steeds hogere temps op de core gaf, terwijl de vloeistof temp gewoon rond de 0 graden bleef.
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Hoe draai je SLI op die plank? Ik krijg hem binnenkort ook binnen, maar kan het nergens vinden.
Voor de rest, nice run!
Voor de rest, nice run!
Nog updates lex?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
SoonEl Snorro schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:40:
Nog updates lex?
Gehackte drivers en Asus SLi bridge, werkt goed.pleasure schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:24:
Hoe draai je SLI op die plank? Ik krijg hem binnenkort ook binnen, maar kan het nergens vinden.
Voor de rest, nice run!
Zo, vanmiddag morgen (klote TPG
) komt mijn nieuwe E6600 (L627B005), en kunnen we weer aan de gang. Op XS gaat de stepping erg hard, dus ik ben benieuwd. (4GHz prime op water)
[ Voor 7% gewijzigd door DesertShooter op 05-10-2006 15:16 ]
Mooi Lex ben zeer benieuwd wat ie gaat doen! Succes.
Nou, de eerste resultaten vallen me niks tegen 
Allemaal op stock vapochill LS

Op 1,55v vcore:

3dmark05

3dmark2001

Prime (1,49v)
Allemaal op stock vapochill LS

Op 1,55v vcore:

3dmark05

3dmark2001

Prime (1,49v)
[ Voor 3% gewijzigd door DesertShooter op 07-10-2006 22:16 ]
Nice! Ik krijg m'n week 24 op 4150 op 1,83Vcore, heb dus duidelijk een andere stepping nodig
offtopic:
leuke site trouwens, heeft alleen een update nodig
ik ben bezig met extera.nl, alleen ligt m'n webserver uit elkaar
leuke site trouwens, heeft alleen een update nodig
ik ben bezig met extera.nl, alleen ligt m'n webserver uit elkaar
ahhh naice, hoop dat het erg hard, maar dat denk ik wel
wacht in spanning op de resultaten
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Lekker hoor Lex!
Met die asus zal het wel knallen worden!
Met die asus zal het wel knallen worden!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Lex, nog bezig? Is er nog wat leuks uitgekomen?
Deze week iig nog
. Ze hadden geen dice meer staan. Aan t einde v/d week gaat het iig wel gebeuren
. Ik heb het gevoel dat mijn mobo me tegen houd, dus ik denk dat vmch mod en nb-vapo mounting er ook aan komen
. Maar dat pas na wat extra tests.
Stay tuned
Stay tuned
Nice, ik ga je achterna met de solid copper.
Ook op de P5B.
Moet de mods nog doen, maar ik dacht zelf dat Vdimm en Vcore genoeg zouden zijn.
achja, misschien moet ik het maar gelijk goed doen en Vmch er ook bij solderen.
Wat is je max fsb?
Ook op de P5B.
Moet de mods nog doen, maar ik dacht zelf dat Vdimm en Vcore genoeg zouden zijn.
achja, misschien moet ik het maar gelijk goed doen en Vmch er ook bij solderen.
Wat is je max fsb?
Hoe werkt een vapochill precies..
Die dingen zijn wel erg duur, maar wle erg intressant (niet dat ik er 1 kan kopen
).. maar misschien laten, waar wil graag weten hoe zo'n ding werkt.
Guide anyone?
Die dingen zijn wel erg duur, maar wle erg intressant (niet dat ik er 1 kan kopen
Guide anyone?
Algemeen Phasechange discussie topicbarzi schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:43:
Die dingen zijn wel erg duur, maar wle erg intressant (niet dat ik er 1 kan kopen).. maar misschien laten, waar wil graag weten hoe zo'n ding werkt.
Guide anyone?
Verwijderd
de prijzen vallen nog best mee, als je ze 2e hands koopt of custom laat maken.barzi schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:43:
Die dingen zijn wel erg duur, maar wle erg intressant (niet dat ik er 1 kan kopen).. maar misschien laten, waar wil graag weten hoe zo'n ding werkt.
Guide anyone?
kijk is in de V&A op de mainpage, daar staan aardig leuke dingen (ook nog steeds 1 van mij)
en idd lees wat rond op Algemeen Phasechange discussie topic
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 16:59 ]
Verwijderd
meevallen?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:58:
[...]
de prijzen vallen nog best mee, als je ze 2e hands koopt of custom laat maken.
kijk is in de V&A op de mainpage, daar staan aardig leuke dingen (ook nog steeds 1 van mij)
300+ euro vind ik niet meevallen.
Ik spendeer liever 300 euro aan een goede phase change machine dan aan een top end videokaart...Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:12:
[...]
meevallen?
300+ euro vind ik niet meevallen.
Die kaart verouderd, phase change blijft Altijd bruikbaar
Nee, maar daarom kun je uiteindelijk de phasechange voor mee doorverkopen dan de videokaart
.
Binnen nu en een aantal weken moet je de 7950GX2 verkopen, wil je er nog wat geld uithalen. Over 3 maanden leveren die 7950GX2's veel minder op, aangezien de 8800-serie er ook zit aan te komen.
Binnen nu en een aantal weken moet je de 7950GX2 verkopen, wil je er nog wat geld uithalen. Over 3 maanden leveren die 7950GX2's veel minder op, aangezien de 8800-serie er ook zit aan te komen.
mooie scores
www.koopeendroom.nl
Idd 300+ vind ik ook niet echt goedkoop.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:58:
[...]
de prijzen vallen nog best mee, als je ze 2e hands koopt of custom laat maken.
Maar je kaner niet altijd mee doorgaan, ik bedoel die socket kits zijn erg duur, iets van 60 euro!!..
En nog iets, kan je zulke dingen voor je "normale" game pc gebruiken?(wel met een hoog oced processor), of is dat te duur voor de stroomrekening, met die phase change de heletijd aan?
Ik vind zoiets wel interesant, ik zg ook bij V&A 1 voor 100 euro, allleen was dat een Vapochill SE zonder de zijkanten van de kast, dat vind ik wel oke voor die prijs. Maar 200/300
Bij home made PS-koelers is het vrij gemakkelijk om te veranderen van socket, meestal komt het er op neer gewoon enkele nieuwe gaten te boren. Het gebruikt, tja, wat noem je veel? Prijs/prestatie alleszinds geen topper.
mounting veranderen is erg makkelijk met een costum made unit. Morgen even een nieuwe maken voor mijn ati kaartje
Leuke snelheden allemaal met die conroe's
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
hmmmm, nice
....... nog wel ruimte op de Vcore, maar de rest??? iig, let it burn
wie weet wat nog mogelijk is...
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Nice Lex 
Hoe bevalt die solid alu container?
Hoe bevalt die solid alu container?
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
OMG, dat is wel heel erg snel. Ik heb ook een DS4, nu voel ik me haast verplicht om eens te kijken hoever mijn E6600 komt. Ik heb lang op stock gedraait, maar afgelopen week heb ik hem eens op 320MHz FSB gezet met een beetje volt erbij.
Dat dit moederbord gewoon bijna de 550MHz FSB aantikt, ongelovelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door frankknopers op 28-10-2006 20:02 ]
Goud is geen geld
lekker gedaan lex.
nette temps. 5Ghz zat er niet in?
Nee, nog niet. Morgen nog een keer proberenExtera schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:41:
lekker gedaan lex.

[ Voor 10% gewijzigd door DesertShooter op 02-12-2006 12:29 ]
Ow nee is dat nog steeds diezelfde GPU container
Voor de rest erg gaaf weer allemaal -51 ziet er wel leuk uit in nV panel
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Hehe, idd.DaWaN schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:38:
Ow nee is dat nog steeds diezelfde GPU container![]()
Ik dacht, waarom niet
Verwijderd
hehe die ken ik van ergensDesertShooter schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:53:
[...]
Hehe, idd.
Ik dacht, waarom nietHij draaide 800core op 1,5v. Maar sloeg toen af (3dmark2001). daarna niet meer geprobeerd.
Nice score's Desertshooter
Mooie scores en pics Lex, 5g next time !
Verwijderd
barzi schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:57:
[...]
Idd 300+ vind ik ook niet echt goedkoop.
Maar je kaner niet altijd mee doorgaan, ik bedoel die socket kits zijn erg duur, iets van 60 euro!!..
En nog iets, kan je zulke dingen voor je "normale" game pc gebruiken?(wel met een hoog oced processor), of is dat te duur voor de stroomrekening, met die phase change de heletijd aan?
Ik vind zoiets wel interesant, ik zg ook bij V&A 1 voor 100 euro, allleen was dat een Vapochill SE zonder de zijkanten van de kast, dat vind ik wel oke voor die prijs. Maar 200/300
offtopic:
de vapochill SE die jij bedoeld deed -21 onbelast, dus geen cpu erop en alles.. als je er een beetje cpu onder stopt kom je al boven de 0 graden denk ik zo.
en er ontbreken een aantal dingen aan, daar is de prijs ook wel naar. Als je niks echt extreems wil is het een leuk ding..
de vapochill SE die jij bedoeld deed -21 onbelast, dus geen cpu erop en alles.. als je er een beetje cpu onder stopt kom je al boven de 0 graden denk ik zo.
en er ontbreken een aantal dingen aan, daar is de prijs ook wel naar. Als je niks echt extreems wil is het een leuk ding..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:03 ]
Klopt maar je kan hem ook beetje laten modden bij unkown_road, miss kan hij er toch wat beter voor maken, en dan voor iets van de helft van die 300 heb je dan een aardigeVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:00:
[...]
offtopic:
Verwijderd
ja laten modden, ben je ook zo weer 100 euro (of meer) kwijt als je er wat leuks van wil maken, en dan heb je nog niks echt krachtigs.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:33 ]
Idd dan moet er echt een NL11F ofzo in en een andere evap en dan ben je idd al heel snel over de 100e heen...Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:32:
ja laten modden, ben je ook zo weer 100 euro (of meer) kwijt als je er wat leuks van wil maken, en dan heb je nog niks echt krachtigs.
Verwijderd
200-250 euro iddEl Snorro schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:06:
[...]
Idd dan moet er echt een NL11F ofzo in en een andere evap en dan ben je idd al heel snel over de 100e heen...
Nou op XS verkopt iemand 1 voor 145 , die doet -35@155W.. erg goedkoop en tog redelijk goed lijkt mij?
kerel, als je alle topics nu gaat schoppen met die vraag... lijkt me niet de bedoelling
*burp*
Uhm, ik kwam later achter dat het hier niet echt hoorde, dus heb ik het in de andere topic gpost, alleen kan je geen posts verwijderen zover ik weet..rimpeldinky schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:53:
kerel, als je alle topics nu gaat schoppen met die vraag... lijkt me niet de bedoelling
In de kerst vakantie weer wat projectjes, met andere/nieuwe hardware 
Thijs (El Snorro) komt dan wrs hier heen voor een Dry-Ice sessie
,
Thijs (El Snorro) komt dan wrs hier heen voor een Dry-Ice sessie
YepzDesertShooter schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:32:
In de kerst vakantie weer wat projectjes, met andere/nieuwe hardware
Thijs (El Snorro) komt dan wrs hier heen voor een Dry-Ice sessie,
eerst nog maar eens ff zo'n B cpu ergens zien te halen
[ Voor 11% gewijzigd door El Snorro op 02-12-2006 15:03 ]
2e tube lenen guy's ? kunnen jullie samen pielen
ik heb zelf ook een tube van Jort (koper, maar wel brazed)Rol-Co schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:33:
2e tube lenen guy's ? kunnen jullie samen pielen
Daar heeft lex zijn 1e dice project mee gedaan geloof ik..
Results waren best goed, maar als ik zo'n solid van je kan lenen zou dat natuurlijk super zijn
Lekker Desertshooter. Heb je die 4,8Ghz trouwens gehaald met je 27B cpu? Ik heb eergister mijn CPU binnengekregen, een L627B074. Hoop dat die enigzins vergelijkbaar is
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Mooi ding zegDesertShooter schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:59:
Nieuwe hardware om te benchen:
Gainward 8800GTS (640MB, 1,1ns ram)
[afbeelding]
Results soon
Ik ben net zo oud als jou, mar ik zou niet weten waar ik het geld vandaan zou moeten halen
29B383 airNoepZor schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:10:
Lekker Desertshooter. Heb je die 4,8Ghz trouwens gehaald met je 27B cpu? Ik heb eergister mijn CPU binnengekregen, een L627B074. Hoop dat die enigzins vergelijkbaar is

iets minder als de w28B en 27B maar zeker niet slecht, wel erg warm, waterkoeling is eigenlijk een must op deze cpu.
Wat snelle tests:
Setup:
C2D E6600 L627B005
Asus P5B-Deluxe (vDroop mod)
2x1024MB PC6400 G.Skill HZ
Gainward 8800GTS (1,1ns ram)
OCZ PS 600Watt
CPU --> Scythe Ninja (40c idle 70 stressed)
VGA --> Stock koeler (45c idle, 80 stressed)
Clocks:
CPU: 9*422=3800MHz
VGA: 648/1000
3DMark06: 11124

3DMark05: 19154

3DMark03: 32474

3DMark2001: 63322
Setup:
C2D E6600 L627B005
Asus P5B-Deluxe (vDroop mod)
2x1024MB PC6400 G.Skill HZ
Gainward 8800GTS (1,1ns ram)
OCZ PS 600Watt
CPU --> Scythe Ninja (40c idle 70 stressed)
VGA --> Stock koeler (45c idle, 80 stressed)
Clocks:
CPU: 9*422=3800MHz
VGA: 648/1000
3DMark06: 11124

3DMark05: 19154
3DMark03: 32474
3DMark2001: 63322
omfg 19154 3dmarks in 05 met een single card, ongelofelijk. En al helemaal met een gs, fantastisch man. 'k zit nog op amper 7,5 k met 7800gtx maar het echt goed om te zien waartoe de nieuwe generatie instaat is. Is deze btw al tot de max oced of is er nog ruimte ?
ik voel me lekkaah !!!
Echt lekker scores
Ik ben aan het juiste adres voor mijn voltmod
Ik ben aan het juiste adres voor mijn voltmod
www.koopeendroom.nl
20k verbroken met vGPU mod
:
vCore: 1,53v
vDimm: 2,2v
vGPU: 1,41v
vDD: 1,8v (stock)
CPU gekoeld met Scythe Ninja
GPU gekoeld met Stock koeler + fan

vCore: 1,53v
vDimm: 2,2v
vGPU: 1,41v
vDD: 1,8v (stock)
CPU gekoeld met Scythe Ninja
GPU gekoeld met Stock koeler + fan

[ Voor 7% gewijzigd door DesertShooter op 22-12-2006 20:34 ]
netjes lex, bijna zelfde score als de gtx hier, sinds de 8800 kaarten is cpu erg bottleneck in 2005 .
als je classic controllpannel wilt met de 8800 only drivers, pas deze dan even aan.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies]
"ContextUIPolicy"=dword:00000001
"TaskbarUIPolicy"=dword:00000001
kan je weer gewoon je oude setting zetten.
als je classic controllpannel wilt met de 8800 only drivers, pas deze dan even aan.
Thnx, erg handigRol-Co schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:07:
netjes lex, bijna zelfde score als de gtx hier, sinds de 8800 kaarten is cpu erg bottleneck in 2005 .
Binnenkort Vapo weer op de cpu, en na nieuwjaar weer spelen met droogijs
Pagina: 1