Toon posts:

DVD-recorder (met HDD?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil mijn ouders eens een mooi cadeau doen voor hun 25 jarige bruiloft en weet al een goed iets : een dvd-recorder met hdd (en evt video erin, maar moet niet te veel willen natuurlijk 8)7).

Google heeft me niet echt geholpen, dus daarom vraag ik het hier maar.. :

- Weet iemand een goede maar tevens ook goedkope dvd-recorder met HDD?

Het hoeft geen surround systeem te kunnen ondersteunen, maar gewoon iets zodat mijn ouders met gemak dingen op kunnen nemen en evt op dvd branden, zonder al dat moeilijke gedoe met die vieze oude videobanden :).

Alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Kijk eens op Kieskeurig.nl en/of Vergelijk.nl, beide sites hebben tientallen DVD-recorders met HD's, vaak ook met ervaringen, erop staan :)

The devil is in the details.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Goedkoop en goed gaan meestal niet samen.
Dat betekend niet dat goedkoop slecht is maar als je wat meer betaald krijg je 9 van de 10 keer ook een beter apparaat. :) (uitzonderingen daar gelaten)

Ik heb laatst de Pioneer 540 gekocht, prima ding.
Maar die kostte me zo'n €400. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:36
De Panasonic EH55/65 en de Pioneer 440/540 zijn wel de toppertjes, maar die beginnen dus bij 350 euro ongeveer. Goedkoper? Bijvoorbeeld de LG RH177 (250-280 euro). Mooi moderne recorder zonder fratsen en goede kwaliteit.

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:33
Hahn schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:58:
Kijk eens op Kieskeurig.nl en/of Vergelijk.nl, beide sites hebben tientallen DVD-recorders met HD's, vaak ook met ervaringen, erop staan :)
Oftewel dit: handig om op te klikken.