Ik zoek een MP3 speler met een line-in. Met een beetje research kwam ik op de Archos Gmini 402 uit maar die vind ik wel erg lelijk (let wel dit is een persoonlijke smaak). Verder was er eentje van Samsung de YEPP YH-J70 maar die is inmiddels helaas niet meer leverbaar... Hoopte ook dat er iets was voor de Ipod, maar helaas ook geen line-in accessoires. Weet iemand als er nog andere spelers zijn met line-in?
msi megaplayer 540 heeft een line in+normale mic en 4gb schijfruimte voor minder dan 150 euro
iAudio M3(L) middels een connectortje (zie foto in de survey). Ik heb 'm zelf, en zeer tevreden.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
bij de msi mega player krijg je een kabeltje (2x jackplug 3,5 male) die je in de headphone plug en de andere kan ik het optenemen apperaat. word standaar door windows herkent als usb massa opslag dus je heb geen geklooi met drivers als je hem bij iemand anders aan zijn pc hang.
Veel IRiver MP3 spelers hebben ook een line-in
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
probeer de creative zen,
ik heb zo'n klein spelertje van 256MB.
koste me 50 euro. Bij the phonehouse, geven ze zelfs 20 euro voor je oude mp3 speler.
Die kan zelfs opnemen van andere apparaten (vandaar line-in), in mp3 formaat.
koste me 50 euro. Bij the phonehouse, geven ze zelfs 20 euro voor je oude mp3 speler.
mijn g3 (ook iaudio) ookVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:38:
Mijn iAudio 5 lijkt line-in te hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 30-08-2006 20:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij hebben alle iAudio's een line-in. Deze kunnen ook gewoon in mp3 formaat opnemen en je kan hiervan de bitrate instellen en er is (volgens mij) geen beperking op de duur van het opnemen, behalve als je speler vol staat natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:42:
probeer de creative zen,
In de PMD FAQ staan links naar een aantal grote discussietopics. Kijk daar eens in rond. als je daar niet genoeg aan hebt, zal je toch iets langer door moeten zoeken. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij dat voor je gaan doen (waar dit topic uiteindelijk op neer komt).
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()