Op zoek naar MAM-E / Mitsui SG Ultra CD-R's

Pagina: 1
Acties:
  • 1.127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Ik ben op zoek naar MAM-E SG Ultra CD-recordable's, ik heb al heel wat kanalen (eBay, gewone webshops, Marktplaats) doorzocht maar telkens zonder resultaat. De reden dat ik specifiek deze CD's zoek is dat ze heel erg betrouwbaar en slijtvast zijn, ik had een keer een grote voorraad gekocht maar daar ben ik nu aardig doorheen aan het raken.

Ze zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.mam-e.com/imgs_prod/new/pro/sgultra_g.jpg

Iemand die raad weet? :)

edit: Mailtje gestuurd naar MAM-E of ze die dingen uberhaupt nog produceren. :+

[ Voor 11% gewijzigd door SVDT op 30-08-2006 18:42 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Al onderaan de topiclisting gekeken? Waar te koop: MAM-E Gold ProStudio & Medical CD-R

Welke webshops heb je allemaal al gehad? Dit om te voorkomen dat jij straks bij elke suggestie weer zegt "Ja maar die heb ik al doorgezocht." :)

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Aha, dat topic heb ik gemist, en daar staat inderdaad een goede tip in, ik ga morgen eens contact opnemen met de importeur, Mafico.
Welke webshops heb je allemaal al gehad? Dit om te voorkomen dat jij straks bij elke suggestie weer zegt "Ja maar die heb ik al doorgezocht." :)
Ik heb al gekeken bij cdrwinkel.com, Opus, cdfreaks.com en eBay. Verder heb ik nog bij Feurio (wat een onduidelijk site zeg ;( ) gekeken, zij hebben wel MAM-E media in de aanbieding maar dat betrof voor wat de Pro-line betreft alleen de Medical-serie en gouden beprintbare schijfjes, dat wordt allemaal erg duur. Maar misschien dat ik het toch overweeg als ik bij de importeur bot vang. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SVDT op 30-08-2006 21:30 ]

Verwijderd

mafico heeft deze nog in stock weet ik