Toon posts:

domein zonder credit card

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een website als joker.com of networksolutions.com waar ik mijn domeinen kan registreren zonder kreditcard?

Ik ben nml nog geen 18 en heb pas met mijn domein 2birds.net gigantisch gezeik gehad toen het verhuist moest worden. Ik kon 1.5 maanden wachten, als ik nu zelf de nameservers kan veranderen heb ik daar tenminste geen last van.

als er fatsoenlijke alternatieven zijn om domeintjes te reggen zonder creditcard, graag!

Verwijderd

2Fast.nl >> gewoon reggen en je krijgt een faktuur in NLG thuis gestuurd.

Verwijderd

Sproggle als je goed had gelezen wist je dat ie dus niet zoiets wilt als 2fast. Hij wil zelf zijn nameservers e.d. aankunnen passen en dat kan alleen als ie de domeinen zelf regt.

Maar lex, ik denk niet dat er zoiets bestaat. Want er is een te grote kans op fraude op de manier die jij wilt. Je regt namelijk een domeinnaam en geeft een andere naam + adres op. Krijgen hun nooit betaald.

Dus ben bang dat je aan je ouders moet vragen of ze toevallig een creditcard hebben. De meeste hebben er wel 1.

• leander
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03-2025

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 15:44
volgens mij kan dit bij www.redirection.net Kost je 15USD per jaar. en kan ook met cheque betaald worden.

Verwijderd

Wat jij echt wilt gaat je heeeeel erg veel geld kosten: je moet dan nl. zelf de machtigingen hebben om DNS-records te wijzigen en dat is erg duur. Je moet door bv. stichting Domain-registry Nederland worden goedgekeurd enz. enz. en ik denk niet dat jouw spaarpot vol genoeg zit daarvoor ;).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 15:27 schreef wijnolst het volgende:
Wat jij echt wilt gaat je heeeeel erg veel geld kosten: je moet dan nl. zelf de machtigingen hebben om DNS-records te wijzigen en dat is erg duur. Je moet door bv. stichting Domain-registry Nederland worden goedgekeurd enz. enz. en ik denk niet dat jouw spaarpot vol genoeg zit daarvoor ;).
tsss... de inhoud van mijn spaarpot is groter dan jouw spaarpot in molen ;)

Ik wordt in april 18, mischien moet ik dan maar gelijk de plaatselijke abn overvallen voor mijn credit card. Maar wat een gezeik zeg, niet éen bedrijf in nederland dat zoiets doet?

FastXS biedt ook nergens de opties die je kunt krijgen bij joker.com.. pa-lief is als de dood voor creditcard transacties via internet.. want in de krant stond pas nog... je kent dat wel :(

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 15:52
Hi,

Neem een studentenrekening bij de Rabo en je hebt voor Fl 25/jaar een GoldCard van Mastercard en er wordt niet eens rente berekend!!! :9~

My weblog

Verwijderd

Bij http://www.hoster4all.nl heb je anders bij dat DNS service pakket echt wel de mogelijkheid om DNS ZONE files online te wijzigen. Alleen kost het een ietsiepietsie.

Verwijderd

Je kan bij hosters4all als ik het goed heb alleen de records aanpassen en niet de nameservers zelf.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
dan hier dus de zeer gewaardeerde en langverwachte conclusie:

Dit kan dus gewoon niet. Domeintje reggen zonder creditcard is niet mogelijk, wanneer je zelf de nameservers wilt kunnen wijzigen.

De Nederlandsche alternatieven die hier zijn aangedragen zijn allemaal wazige/dure alternatieven. Niet wat we zoeken.

Nu maar eens iemand gaan zoeken met een creditcard: pa-lief heeft wel een dozijn van die flexible friends, alleen is hij van mening, wijs als hij is, dat ieder bedrijf dat via i-net om je creditcard nmr vraagt oplichters zijn, want creditcard via internet : dat kan niet goed zijn, je wordt vast opgelicht.

.. nog maar een maandje of 3 wachten

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op http://www.registratie.net/ kun je ook .com domeinen hebben, zij doen zelfs (als ik me niet vergis) je dns en 1 telefoontje is voldoende om de verwijzing in de dns aangepast te krijgen, mijn ervaring is dat het zeer relaxte gasten zijn :)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Pagina: 1