ik heb een event, (afkomstig van Directx.Grabber ) wat elke seconde een keer of dertig wordt aangeroepen (framerate van video device)
in mijn code ben ik slechts 1 keer geinteresseerd in deze event (als ik een screenshotje wil maken)
dus ik registreer een methode bij de event, en deregistreer hem zodra ik hem een keer heb ontvangen.:
Maar met de debugger merkte ik dat de code na this.pictureBox.Image = e; niet meer wordt uitgevoerd, de methopde 'stopt' gewoonweg ergens midden in addLogEntry()
Iemand enig idee? Ik snap er ieg niks van
in mijn code ben ik slechts 1 keer geinteresseerd in deze event (als ik een screenshotje wil maken)
dus ik registreer een methode bij de event, en deregistreer hem zodra ik hem een keer heb ontvangen.:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| private void grabPicture(object sender, System.EventArgs e) { addLogEntry("The doorbell rings"); capture.FrameEvent2 += new Capture.HeFrame(CaptureDone); capture.GrapImg(); } private void CaptureDone(System.Drawing.Bitmap e) { capture.FrameEvent2 -= new Capture.HeFrame(CaptureDone); this.pictureBox.Image=e; addLogEntry("Capture Done: "); string s = DateTime.Now.ToString() + ".jpg"; e.Save("Images\\" + s ,System.Drawing.Imaging.ImageFormat.Jpeg); addLogEntry("Saved Image: " + s); clients.ForEach(delegate(Client cl) { sendMessage(cl.hostname, cl.port, "The doorbell rings"); }); } |
Maar met de debugger merkte ik dat de code na this.pictureBox.Image = e; niet meer wordt uitgevoerd, de methopde 'stopt' gewoonweg ergens midden in addLogEntry()
Iemand enig idee? Ik snap er ieg niks van