Toon posts:

Adobe Acrobat Reader wil niet geinstalleerd worden *

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had A.R 6.01 staan. Toen A.R.7.08 gedownload en A.R.6.01 gedeïnstalleerd via Win XP. Daarna het register handmatig opgeschoond van alle verwijzingen naar Adobe.
Als ik nu A,R.7.08 probeer te installeren houd de installatie op en krijg ik de melding:"kan de oudere versie van Adobe Reader 7.08 Nederlands niet verwijderen. Neem contact op met de systeembeheerder". En ik heb 7.08 juist nog niet geïnstalleerd, hoe kan er dan een oudere versie zijn?
Ik heb weer het register opgeschoond , alles van Adobe uit program files verwijderd, en de installatie in veilige modus geprobeerd. Lukt ook niet.
Googlen levert geen aanwijzing op, en in dit forum vind ik dit ook niet terug.
Zelf dacht ik langzamerhand dat de installatie een upgrade versie betrof, maar gecheckt op Adobe download pagina is het toch een volledige versie.
Wat doe ik verkeerd of hoe moet ik het wel doen?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Waarom heb je de boel uit het register gehaald :? Maar goed probeer 6.0.1 weer te installeren, weer te verwijderen (daarna niet in register ouwehoeren :P) en 7.0.8 weer installeren. En anders gewoon even systeemherstel proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik vroeger eens gedaan, maar ik weet niet meer waarom. Als ik 6.01 wil installeren, krijg ik weer de melding dat hij 7.08 niet kan verwijderen. Een vieze cirkel.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Lees dan dit eens even door:
http://www.adobe.com/support/techdocs/326272.html
http://www.adobe.com/support/techdocs/327675.html

Handmatig verwijderen van zowel 6 als 7 :).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Even een klein titelfixje :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Beide support sites van Adobe uitgeprint en gevolgd. Geen resultaat. Waarschijnlijk is er hij de eerste installatiepoging van 7.08 ergens een spoor achtergebleven die hij steeds terugvindt bij een nieuwe installatie.
In windows/installer kom ik geen code tegen die met AC begint.
Ik download met Firefox/Leechget. Krijg : AdbeRdr708_nl_NL.exe (23.0 Mb) binnen zonder foutmeldingen. Op de achtergrond draait Panda Titanium.
De installatie blijft steeds op hetzelfde punt hangen, namelijk dat hij de "oude versie" 7.08 (die nooit geïnstalleerd is) niet kan verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een suggestie? s.v.p.

Verwijderd

Ik mag enigszins afdwalen maar persoonlijk zou ik allen FoxIt Reader af raden. Is gratis, snel, simpel en komt zonder extratjes. Ben tijdje terug Acrobatisch overgestapt wegens FoxIt met haar irritante banner rechtsboven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Foxit geinstalleerd. Werkt prima, dan maar geen Acrobat Reader. Bedankt voor de tip.
Pagina: 1