windows 98 instaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik ben bezig met windows 98 aan het instaleren op de pc van mijn ouders alleen als ik de windows 98 cd er in heb gedaan dan En als iej dan bij scandisk aan komt dan zit er een fout in de mediacode dat repareert iej dan en dan daarna zitten er heel veel fouten (een stuk of 5 6) in de mapstructuur en dan moet scandisk opnieuw en dan word er weer van alles gerepareerd en zo gaat het door. wat kan ik hier aan doen? Ik heb de windows 98 SE NL.

EDIT: toen dacht ik eraan om de Hardeschijf even in mijn pctjes te hangen en dan via mijn pc helemaal te formateren maar als iej in mijn pc hangt dan start mijn pc niet meer op na het xp laden met dat blaue balkje krijg ik alleen een zwart scherm

Specs

Verwijderd

Je kunt W98 ook installeren zonder scandisk. Doe de installatie CD en type d:\setup /?, dan zie je welke parameter je daarvoor mee moet geven.

Lijkt weinig zinvol dat te doen, omdat die schijf stuk lijkt....

Hang anders eerst die schijf in een werkende computer om te zien of ie wel goed is...
Edit: ...laat maar :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 17:18 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59
Setup draaien zonder scandisk kan je doen door de installer aan te roepen met de parameter /is

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Masterdavid,

Ik bekijk je topic en ik zie er drie problemen mee:
  • Je topic titel - we zien graag een topic titel die kort en bondig omschrijft waar je topic over gaat, dat zie ik hier niet. Lees even de Windows Clients Policy over wat meer voorbeelden van topic titels en de overige eisen :)
  • Ik mis een groot stuk eigen inzet van jouw kant - wat heb je zoal al geprobeerd en wat heb je al gedaan om dit probleem aan te pakken? Ik zie dat totaal niet terug :)
  • Je topic is grotendeels onlees baar door rare woorden als "blaue" en "iej", ook de zinsbouw / interpunctie is ver van goed leesbaar.
Dicht dus :)

Dit topic is gesloten.