[ Voor 64% gewijzigd door Roamor op 30-08-2006 19:24 ]
Werkt dat ook op de MSI? ik heb dat bord namelijk ook besteld en ben erg beniewd...evert_ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:39:
k, thx, ik heb een programma gevonden waarmee de FSB hoger kan dan 333, nu nog iets voor de Vcore, ik heb ook een mail gestuurd naar msi
Jammer genoeg kan de Vcore nog niet hoger (is wel een button voor in corecenter maar die is grijs en niet klikbaar). Doordat de Vcore niet omhoog kan krijg ik mn CPU niet zo hoog ( terwijl de temps heel mooi zijn (30° idle en onder load iets van 43° ==> op 2.8 Ghz) met mijn sonic tower cooling).
Heb je nog een oplossing gevonden of een reply gehad.
Ik ben de Neo aan het overwegen maar dan wil ik wel wat kunnen overklokken..
Signature
Heb je verder al info over de nieuwe BIOS versie(s)? Ben wel benieuwd, want ik ben sowieso geen fan van softwarematig de CPU OCen.
@Eboman: je zal wel kunnen OCen, als je een E6600 hebt zal je met 333FSB naar de 3Ghz gaan, wat toch zo'n 25% prestatiewinst is, en best een groot verschil. Als je niet het meest OCbare geheugen hebt zal je in principe ook niet veel verder komen. Mijn 2x1gb Corsair VS PC5300 kreeg toch een foutbeldinkje op stock voltage, en ik heb dit dus moeten verhogen.
Dus je kan wel OCen, maar je zal niet zover komen als net een P5W DH Deluxe met G.skill PC6400 geheugen, maar daar betaal je dan wel naar, wat ik het niet echt waard vindt.
[ Voor 46% gewijzigd door Dekar op 09-11-2006 09:41 ]
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"
Het zal zeker geen die-hard overclock worden dus het wordt iig de Neo.
Signature
graag gedaanEboman schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:21:
Kijk dekar1 dat zijn de dingen waar ik wat aan heb, de 3ghz overclock is voldoende voor mij het geheugen zal wel de 6000 dan wel 6400 versie worden (even kijken wat prijs technisch het beste is)
Het zal zeker geen die-hard overclock worden dus het wordt iig de Neo.
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"
enevert_ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:06:
ja, het was de corecenter utility van MSI zelf, zo kun je je FSB softwarematig hoger laten draaien.
Jammer genoeg kan de Vcore nog niet hoger (is wel een button voor in corecenter maar die is grijs en niet klikbaar). Doordat de Vcore niet omhoog kan krijg ik mn CPU niet zo hoog ( terwijl de temps heel mooi zijn (30° idle en onder load iets van 43° ==> op 2.8 Ghz) met mijn sonic tower cooling).
ik zou maar heel erg uitkijken met die corecenter van msi, dat ding klopt voor geen meterDekar1 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:32:
Ik heb 'm hier ook, en m'n E6600 draait nu op 3Ghz, alleen als ik met die MSI corecenter wil verhogen loopt mijn PC meestal vast (geen blauw scherm, gewoon vastloper). Mijn processor wordt maar iets van 42 graden stressed, dus waarom zou dit zijn? Ik kan denk ik nog wel wat verder
voorbeeld : corecenter zegt 207x9 , terwijl het 266x7 is
vandaar dat die van jou dus vast slaat
[ Voor 25% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-12-2006 10:24 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Hoe heb je de voltage dan verhoogt van de CPU en de PCI sloten vast gezet op hun snelheid?Dekar1 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:32:
Ik heb 'm hier ook, en m'n E6600 draait nu op 3Ghz, alleen als ik met die MSI corecenter wil verhogen loopt mijn PC meestal vast (geen blauw scherm, gewoon vastloper). Mijn processor wordt maar iets van 42 graden stressed, dus waarom zou dit zijn? Ik kan denk ik nog wel wat verder
Heb je verder al info over de nieuwe BIOS versie(s)? Ben wel benieuwd, want ik ben sowieso geen fan van softwarematig de CPU OCen.
...
Verwijderd
(ik weet wel niet of jouw moederbord/chipset ondersteund gaat worden door dat programma'tje)
Verwijderd
DIT IS OOK MIJN PROBLEEM !!!!!evert_ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:52:
Weet er iemand of de 333mhz limiet van de MSI P965 Neo-f verhoogt gaat worden in een volgende versie van het BIOS, en gaat het dan misschien ook mogelijk worden om de Vcore te verhogen?
damn ik wil me cpu hoger krijgen (wat zéker kan) door volt op te krikken
HOE HOE HOE
Ik had altijd nog de hoop dat er een bios update voor uit zou komen, maar helaas...
[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 16-03-2007 20:59 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()