Tijdens het verhuizen is één van men computers door een stom ongeluk uit mijn handen geglipt en op de grond gevallen. De computer werkte niet meer (na hermontatie van de cpu koeler) en na wat testen bleek het probleem bij de videokaart te liggen. De koelblok is tijdens de val los gekomen en met de punt op de videokaart gevallen. Nu zie ik een onderbreking van 2 baantjes op de printplaat van de videokaart.
Heeft er iemand een idee of dit nog op te lossen valt? Nu ben in niet vies van elektronica( heb het tijdens mijn middelbare studies gedaan) en ik heb deftige soldeerskills maar de baantjes zijn zo klein dat ik met mijn 1 mm soldeerbout niets kan beginnen. Alle sugesties zijn welkom!
Ik heb geprobeerd de baantjes te volgen en gekeken of er een betere plaats was waar ik via een draadje de baan kon overbruggen maar dit was niet mogelijk. Laat staan dat de kaart dan nog deftig zou werken...
Videokaart is een radeon 7500, geen topkaart maar gaf goed beeld.
Heeft er iemand een idee of dit nog op te lossen valt? Nu ben in niet vies van elektronica( heb het tijdens mijn middelbare studies gedaan) en ik heb deftige soldeerskills maar de baantjes zijn zo klein dat ik met mijn 1 mm soldeerbout niets kan beginnen. Alle sugesties zijn welkom!
Ik heb geprobeerd de baantjes te volgen en gekeken of er een betere plaats was waar ik via een draadje de baan kon overbruggen maar dit was niet mogelijk. Laat staan dat de kaart dan nog deftig zou werken...
Videokaart is een radeon 7500, geen topkaart maar gaf goed beeld.
[ Voor 5% gewijzigd door FragileM64 op 31-08-2006 17:10 ]
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB