Toon posts:

[PC] DEFCON

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/gfx/defcon_logo.jpg
About

DEFCON is een RTS van Introversion Software (de makers van Darwinia) en is lichtjes gebaseerd op de film Wargames. Zelf beschrijven ze de game als:
A stunning online multiplayer simulation of global thermonuclear war.
Je speelt de rol van een commander in een militaire bunker en heb je als doel zoveel mogelijk slachtoffers te maken bij de vijand en tegelijkertijd zelf niet te veel casualties te incasseren. Om dit doel te verwezelijken krijg je controle over battleships, bombers, nuclear subs, radar installations, missle silo's, ... die je kan aansturen via wat lijkt op een gedigitaliseerde wereldkaart uit de jaren 80. Je kan allianties aangaan met medespelers om de vijandelijke spelers te herleiden tot een hoopje nuclear waste. Deze allianties kunnen ook gebroken worden waardoor een speler altijd op z'n hoede moet zijn.
We've seen alliance members shooting overhead friendly planes down because they believed the planes were scouting the area for targets in preparation for a strike. This results in arguments in the chat channels, followed by skirmishes at sea, followed by retaliation, before finally the whole alliance collapses and everyone starts nuking the hell out of each other. It's awesome.
De chat is gebaseerd op irc met privé en publieke kanalen voor allies en enemies.

Games kunnen gespeeld worden in minder dan een uur, maar je kan de snelheid zo veranderenduren dat games acht uur kunnen duren! Ideaal voor op kantoor, zo hebben ze bij Introversion gedacht want er is zelfs een panic button aanwezig waarbij DEFCON minimized naar de system tray. Bij belangrijke events laat het icoontje in de system tray weten wat er juist gebeurt zodat je kan terugswitchen naar de game of gepast te reageren.

DEFCON wordt eind september verwacht en is via STEAM te verkrijgen voor $14.95.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_screenshot4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_screenshot3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_defcon%20bigworld.jpg
Global conflict erupts with a series of co-ordinated strikesSoviet subs launch a sneak attack on mainland AmericaDefcon in BigWorld mode - the world is twice the size!
Afbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_screenshot2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_pcgamer1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/screenshots/t_screenshot1.jpg
Russia and America in the midst of a full-scale exchangeEurope gravely miscalculates the strength of their allianceIt's the end of the world as we know it.

Movies

Trailer:Afbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/videos/t_trailer1b.jpg
Gameplay video:Afbeeldingslocatie: http://www.everyone-dies.com/videos/t_gameplay1c.jpg

Links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel geinig uit, maar het het idee dat het niet een spel gaat worden waar je je uren mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat valt natuurlijk af te wachten, maar naar wat ik al gelezen heb zijn er echt véél verschillende strategieën die je kan toepassen. Ik vind dit soort spellen een grote vooruitgang ten opzichte van het clickfest van de klassieke RTS games. In die games ben je meer bezig met het geven van triviale opdrachten aan individuele units ipv een echte strategie uit te denken en die toe te passen.

Een groot deel van strategie is het kiezen van allies en het al dan niet verbreken van dat bestand... het lijkt me héél leuk om een teamgenoot te overtuigen om persoonX aan te vallen om dan diezelfde teamgenoot aan te vallen wanneer die verzwakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Ik kijk erg uit naar de volgende titel van Introversion. Uplink en Darwinia zijn nog steeds 2 van mijn favoriete games :)

En de prijs is ook leuk meegenomen natuurlijk ($15 van steam geloof ik).

Het ziet er wel weer heerlijk retro uit!

(voor mensen die een beetje bekend willen raken met Introversion style games, Darwinia+Uplink is samen te koop vanaf steam voor $20)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 30-08-2006 17:32 ]

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:08
Ik heb Uplink en Darwinia al, en dit wordt hopelijk weer een topper. Ik ga het ding zo snel mogelijk bestellen en dan maar hopen dat het verzenden een beetje opschiet :P

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Verwijderd

ik kijk ook al tijden uit naar deze titel
Denk dat dit spel me lange nachten kan bezorgen waarbij ik al mijn dierbaren zal vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:35
DEFCON will be released on 29th September 2006 at 6pm GMT.

Pre-ordering now, guarantees you the chance to get your key as soon as the game's launched. In addition and as a thank you, we will be sending out physical copies on CDROM to all pre-ordering customers shortly after launch!

Physical units will be strictly limited and if you don't pre-order, will cost an additional £5 / $8.75 / €7 inc. shipping (worldwide) after launch!

Your DEFCON key and download will be available from the store at launch. We will also email you with a download link and key just before launch.
Voor de geinteresseerden, de 29ste komtie uit.

Ik heb hem al gepreorderded, voor maar 14 euro een downloadbare versie op de release dag en je krijgt daarna een exemplaar thuisgestuurd.
De aantrekkingskracht ligt hem wat mij betreft in de eenvoud en denk dat ik er vele (nachtelijke) uurtjes mee zoet zal zijn.

Klik hier voor een review op IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook al geordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Gepreordered, samen met een Darwinia-poster _/-\o_

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:30:

Het ziet er wel weer heerlijk retro uit!
Misschien ken je Armageddon Man ook nog wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/images/amiga/02/armageddonMan002.png

http://www.gamebase64.com...31/gotw_armageddonman.htm

Was er ook voor de Amiga; best gelachen met dat spel, de boel een beetje opstoken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 00:00
geordered x3

gaat leuk worden hier in het studentenhuis :)

[ Voor 67% gewijzigd door Bramster op 17-09-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch handig zo'n paypal account :)

Ook geordered.

Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorde
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-08 16:35
even een tip op steam is die als je hem preoderd $9.98
dus dat is 5 euro goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
maar wel geen doos/cd

btw, om in de stemming te komen: www.scorched3d.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorde
ja dat klopt

ps voor de mooie handleiding klik hier
en nog iets om in de steming te komen klik hier

een folder van de engelse overheid hoe je een fallout moet overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorde schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:25:
even een tip op steam is die als je hem preoderd $9.98
dus dat is 5 euro goedkoper ;)
Te laat :(
Zag het later pas. :(
Het scheelt btw 7 euro.

Maargoed nu krijg ik wel een cd/doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
ziet er cool uit... maar moet je hier HL2 voor hebben of hoe werkt dat hele steam gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Ziet eruit als een game om in de gaten te houden!

En @ Skuzz en yorde, wel een CD / doos, hier een quote van de site en ook wat al eerder gepost is:
In addition and as a thank you, we will be sending out physical copies on CDROM to all pre-ordering customers shortly after launch!
Daarbij is het een standalone versie en heeft het niets met HL2 oid te maken maar wordt het toevallig ook verspreid via Steam (makkelijke commersie :Y))

[ Voor 17% gewijzigd door PeterSelie op 18-09-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
SoaDmaggot schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:05:
Ziet eruit als een game om in de gaten te houden!

En @ Skuzz en yorde, wel een CD / doos, hier een quote van de site en ook wat al eerder gepost is:

[...]
Dat is als je hem via introversion besteld, maar via steam kost het goedkoper maar krijg je geen cd/doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Alper15 schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:09:
[...]

Dat is als je hem via introversion besteld, maar via steam kost het goedkoper maar krijg je geen cd/doos.
Ik zie het inderdaad.. Zag niet dat het een reactie was op het bericht ervoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
ik wacht het ff af.. had laatst The Ship via Steam gekocht.. en die game is goed bugged en de servers zijn bijna altijd leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
loona35 schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:31:
ik wacht het ff af.. had laatst The Ship via Steam gekocht.. en die game is goed bugged en de servers zijn bijna altijd leeg.
Dat is net hetzelfde zeggen als "Ik koop geen games meer via free record shop, want laatst kocht ik daar een game en die game suckte redelijk hard." |:(
Die opmerking slaat dus werkelijk nergens op. Steam is gewoon een verdeler van games... de games zelf worden door totaal verschillende personen/firma's gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 07:25:
[...]

Dat is net hetzelfde zeggen als "Ik koop geen games meer via free record shop, want laatst kocht ik daar een game en die game suckte redelijk hard." |:(
Die opmerking slaat dus werkelijk nergens op. Steam is gewoon een verdeler van games... de games zelf worden door totaal verschillende personen/firma's gemaakt.
Amen.

je moet steam gewoon als een soort mediamarkt/free record shop zien ze verkopen gewoon games zowel single als multiplayer als simpele arcade games.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Komt dit spel ook gewoon in de winkels te liggen?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Sipio schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:21:
Komt dit spel ook gewoon in de winkels te liggen?
waarschijnlijk niet..

• Sipio
  • Niet online
Heb geen CC meer, jammer.. :X

[ Voor 108% gewijzigd door Sipio op 20-09-2006 22:08 ]

• ixl85
vrienden, je pa, je buren, de tweakers, je vriendin, je oma... als je wil... kan het wel ;)

• Sipio
  • Niet online
ixl85 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:10:
vrienden, je pa, je buren, de tweakers, je vriendin, je oma... als je wil... kan het wel ;)
None of the above..maar ik zal eens goed nadenken ;)

• ixl85
mhh, misschien iemand hier als je dat vertrouwt

• PeterSelie
Sipio schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:13:
[...]

None of the above..maar ik zal eens goed nadenken ;)
Kan ook gewoon via Paypall heur.. Als jij geld ff overmaakt naar me wil ik 'm zo voor je bestellen eur :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmm.. ik had de iso gedownload en het spel eens geprobeert, maar ik hoop dat de huidige grafische problemen die ik met dit spel heb dan opgelost zijn...

Als ik het spel speel dan hakkelend de rendering van de wereld / de teksten héél erg, vrij raar met n X1900XTX..

Maarja, Uplink was great, Darwinia too en deze ownt best wel ja ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ideaal voor op kantoor, zo hebben ze bij Introversion gedacht want er is zelfs een panic button aanwezig waarbij DEFCON minimized naar de system tray.
Als dit (waar ik nu zit) een kantoor zou zijn, en de baas komt eraan en ik zou minimaliseren (naar tray dus) dan denk ik dat ik al gesnapt ben...nu heb je op je werk geen game monster, dus daar zal het nog langer duren...

Verwijderd

Geordered. Dit lijkt me echt vet een lekker potje psychologische spelletjes spelen :D Prepare to be extinct!

• ixl85
X-G, ik denk dat je gpu de bottleneck is...
Je moet toch op zn minst crossfire of sli hebben hoor...
Denk je nog dat je tegenwoordig mee kan met 1 enkel kaartje....
Tisk.... :p

Verwijderd

Zeer goed spel, zeer goed uitgewerkt, me eerste match fantastisch hard verloren :9 .
Maarja, het idee van het spel is goed en ik zal dit dan ook best veel gaan spelen.

• yorde
X-G schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:25:
Hmm.. ik had de iso gedownload en het spel eens geprobeert, maar ik hoop dat de huidige grafische mproblemen die ik met dit spel heb dan opgelost zijn...
dat komt omdat het een beta versie is van 10 aug en die expres naar buiten gebracht denk ik

zie : http://tweakers.net/nieuws/44125/Gameontwikkelaar-probeert-p2p-gebruikers-te-ontmoedigen.html

deden ze ook met darwinia

dus gewoon wachten en pre odere voor 9 euro

Verwijderd

Is het echt alleen voor multiplayer bedoeld? of kan je ook singleplayer doen ? (campaign?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:19

The Zep Man

🏴‍☠️

yorde schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:38:
[...]

dat komt omdat het een beta versie is van 10 aug en die expres naar buiten gebracht denk ik

zie : http://tweakers.net/nieuws/44125/Gameontwikkelaar-probeert-p2p-gebruikers-te-ontmoedigen.html

deden ze ook met darwinia
Ze bieden dus zelf in feite het spel (een soort complete demo-versie) gratis aan? Best wel slim en een goede vorm van marketing. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:22:
[...]

Kan ook gewoon via Paypall heur.. Als jij geld ff overmaakt naar me wil ik 'm zo voor je bestellen eur :)
waar isie via payap te bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:18:
[...]

waar isie via payap te bestellen dan?
Hier :).

http://www.everybody-dies.com/

Even op het plaatje klikken en daarna als betaalmiddel Paypal selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat die Torrent versie een Béta is, maar ik vind hem leuk genoeg hoor...
Enige reden dat ik hem zou kopen is Online mode, moet ik nog even over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DrunkDisaster schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:23:
Dat leek mij ook (oke de beta is voorbij maar een beetje promotie zullen ze vast niet erg vinden :+)
Vet om te doen btw; alleen jammer dat degene wint met de meeste kills, en niet degene met het grootste aantal overlevenden (dat zou een andere manier van spelen opleveren).
Is dat niet in te stellen? Ik dacht dat er verschillende scoring mechanismes waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ja, moet je survivor instellen, meeste inwoners die nog leven, je begint met 100 punten en hoe meer doden, hoe meer punten je kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:55:
Ik weet dat die Torrent versie een Béta is, maar ik vind hem leuk genoeg hoor...
Enige reden dat ik hem zou kopen is Online mode, moet ik nog even over nadenken...
Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is om handmatig een IP adres in te voeren om met iemand online te spelen...

[ Voor 51% gewijzigd door The Zep Man op 26-09-2006 22:41 ]

• ixl85
whow... net even de beta gecheckt..
Liep gewoon lekker...
en het is echt cool!
Ik wil hem zeker wel hebben, lijkt me leuk om tegen jullie te doen >-)

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:40:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is om handmatig een IP adres in te voeren om met iemand online te spelen...
En het is natuurlijk super vet op een lan (wat met de beta ook mogelijk is)

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Als het over lan kan dan gebruiken we toch hamachi. Dan kunnen we ook tegen elkaar spelen.

Dit maakt mij zo nieuwsgierig om ff de beta te testen :) .
En als je € 14 uitgeeft krijg je alleen online playing als extra feature ?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Insaniti schreef op woensdag 27 september 2006 @ 07:33:
Als het over lan kan dan gebruiken we toch hamachi. Dan kunnen we ook tegen elkaar spelen.

Dit maakt mij zo nieuwsgierig om ff de beta te testen :) .
En als je € 14 uitgeeft krijg je alleen online playing als extra feature ?
Nee, dan krijg je een stabielere versie met verschillende tweaks en bugfixes die de beta dus niet heeft.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heeft iemand een HTTP URL van de beta? 'k Heb hier last van een proxy, dus kan niet fatsoenlijk torrents downloaden. Bij voorbaat dank. :)

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:09:
Heeft iemand een HTTP URL van de beta? 'k Heb hier last van een proxy, dus kan niet fatsoenlijk torrents downloaden. Bij voorbaat dank. :)
Aangezien de beta niet legaal is denk ik niet dat je hier links zult vinden...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Oh, dacht dat 't een open beta was die via torrent werd aangeboden. Never mind. :z

Dividend for Starters

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:17
Och, Introversion gun in mijn €14 echt wel, darwinia en uplink waren beide erg goede spellen. Ze zijn eigenlijk de laatste ontwikkelaar die nieuwe dingen durft te proberen en er niet aan onder gaat.
Ik kreeg vandaag btw een email dat ze mijn order geshipped hadden. Ben benieuwd :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 27-09-2006 22:34 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
gaat leuk worden vanavond, sites van introversion zijn nu al slecht bereikbaar

[ Voor 6% gewijzigd door Bramster op 29-09-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup... ik denk dat dit hun meest succesvolle game gaat zijn... als ik zie wat voor aandacht de game krijgt in allerlei game- magazines en sites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
En de hele Steam-community is nu op de hoogte van hun games, dat scheelt toch ook al snel een man of 5, zo niet 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegen maar mensen! We gaan nu live! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

18:00 GMT is 20:00 Nederlandse tijd... Je was twee uur te vroeg ;)

Nog een lange 30 minuten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de store is nu al down vanwege de grote toeloop... keys worden rond 20.00h gemaild!
Nu nog een download versieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
'demo' zitten spelen.. wat een enorm saaie game single player.. wellicht dat ie multi veel leuker is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Die 'demo' is een gelekte reviewer versie... Die versie is niet bedoeld om te spelen! De echte demo komt als de roadmap klopt vandaag uit, na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'We will e-mail you a key and a download link just before launch'

Yeah right... heb nog niks gehad. En Steam-gebruikers zitten met authentication problemen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Dus...er zijn grote problemen met de authenticatie van de Steam-versie, en van de Introversion (boxed)-versie worden de keys.download links niet gemaild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Introversion winkel staat nu dit:
Due to unprecedented demand on our store web server. Unfortunately this has overloaded the system, so we have temporarily disabled the store.

DEFCON Keys will be emailed to you at 18:00 GMT which is 19:00 BST in London, UK.

We will be re-enabling the store shortly.
Maar dat klopt dus ook niet, want dat is het al geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik vermoed dat de authenticatieproblemen en ontbrekende mails dezelfde oorzaak hebben als de enorm trage website :)

* Zr40 houdt zijn mailbox scherp in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zr40 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:16:
Ik vermoed dat de authenticatieproblemen en ontbrekende mails dezelfde oorzaak hebben als de enorm trage website :)

* Zr40 houdt zijn mailbox scherp in de gaten :)
Gevalletje wat ben je dan van Introversion :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:12:
Op de Introversion winkel staat nu dit:

[...]

Maar dat klopt dus ook niet, want dat is het al geweest :P
Niet dus... 18:00 GMT is 20:00 hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
En het is 20:30 als je dat post :P

Die beta is trouwens niet door IV naar buiten gebracht, daar is 'ie veel te buggy voor. Bij darwinia heeft IV neppe versies van het volledige spel in omloop gebracht op torrentsites; da's wat anders ;)

grr, waar blijft mn mailtje? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ValHallASW schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:34:
En het is 20:30 als je dat post :P

Die beta is trouwens niet door IV naar buiten gebracht, daar is 'ie veel te buggy voor. Bij darwinia heeft IV neppe versies van het volledige spel in omloop gebracht op torrentsites; da's wat anders ;)

grr, waar blijft mn mailtje? ;(
Yeah well... het is vrijdag... ik ben moe... :z

-edit-
key ontvangen... nu downloaden... maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Als het goed is heb je twee mailtjes gekregen. De tweede bevat download mirrors :)

Gmail stopt beide mails in Spam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:17
Hier ook mailtje ontvangen om 21:18 en 15min later een mailtje met mirrors vanwege "Unprecedented Demand". Ben em nu aan het downloaden.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedownload, maar nog steeds geen key. :/

Dan maar met de DEMO, toch wel vervelend. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
lalala 5AI + ik tegen één AI en dan de alliantie verbreken

[/verveling] :+

(ja, toen vlogen er inderdaad opeens een hele hoop nukes op me af :P)

gisteravond een potje gespeeld tegen Zr40... woei _o_
(wel verloren :()

[ Voor 20% gewijzigd door ValHallASW op 30-09-2006 14:01 ]

• PeterSelie
hier wel de officiele demo: http://www.gamershell.com/download_15728.shtml

Net de demo gespeelt, en wat een indrukwekkend vernieuwend spel. Wel nog even aan het uitvissen hoe het precies allemaal werkt, maar ik kan me voorstellen dat verslavend gaat zijn :z

[ Voor 67% gewijzigd door PeterSelie op 01-10-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dit spel
heb hem sinds vrijdagavond al binnen maar vanmorgen de hele morgen gemultied na het doen van de tut.

Eerste paar potjes 2e geworden omdat ik eigenlijk te vroeg begin met aanvallen.
Helaas zat ik bij een teamgenoot die aan het eind nog dik 40 nukes over had.

Kom er wel achter dat je fleets misschien wel het belangrijkste zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gister de demo gespeeld. Damn wat een leuk spel :)
Maar wel hectisch zeg :X :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:30
Ik kan met die demo niet online;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een zinderend potje gedaan; 2 tegenspelers en ieder 2 gebieden :D Nipt gewonnen omdat ik laat was met de vaste nukes. Aanrader: zorgen dat Muse- Knights of Cydonia aanstaat op het moment dat iedereen gaat gooien met kernwapens (No one is gonna take me alive!! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 13:27
Best wel een gaaf spel _/-\o_ .

Net de demo gespeelt, beetje traag maar ging best wel gelijk op (34-32 verloren).
Morgen even de tutorial, en dan nog eens proberen.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

ok, mijn weekend:
vrijdag demo gedownload
zaterdag tutorial gespeeld + aantal potjes tegen AI
zondag nog een paar potjes gespeeld + vrienden online erover verteld
maandag nog wat mensen IRL verteld, eerste game tegen Human player
en ik wil alleen nog maar meer, hetzelfde trouwens als de mensen die ik erover heb verteld.
ik zie een hoop nieuwe verslaafden om me heen ontstaan. geweldige game. Ga hem zeker kopen.

ook de wargames details zijn mooi, zonde alleen dat je niet chess, falkons maze of een andere game uit het lijstje kunt kiezen :p

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:30
Wilt iemand een direct ip game met mij spelen?? voeg me toe @ msn vinpower@hotmail.com :)

Geweldige game:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Net even demo gespeeld en het doet me denken aan risk, alleen is het allemaal wat saai gedurende de lange defcon 5,4 en 3 daarna begint de actie pas echt en wordt het hectisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:22:
Net even demo gespeeld en het doet me denken aan risk, alleen is het allemaal wat saai gedurende de lange defcon 5,4 en 3 daarna begint de actie pas echt en wordt het hectisch.
Knal m maar ns op speeddefcon. Dat is pure chaos en hectiek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:27:
[...]

Knal m maar ns op speeddefcon. Dat is pure chaos en hectiek >:)
Heb Defcon maar aangeschaft in het begin was ik nog sceptisch maar nu _/-\o_ , het speelt lekker weg en heeft geen laadtijden! Laatst nog een alliance op het laatste moment verbroken om on top te eindigen, heerlijk spel :9 ! Alleen jamer dat er nog zo weinig spelers zijn (mischien door de nieuwe versie 1.1)

Dit is in ieder geval een betere aankoop dan The Ship die ik daarvoor via Steam had besteld ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-10-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Defcon 1.2 Patch voor non steamers. Nu ook met mod support.
Wordt het spel nog veel gespeeld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorde
-Skyhawk- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:38:
Defcon 1.2 Patch voor non steamers. Nu ook met mod support.
Wordt het spel nog veel gespeeld hier?
ja ik speel het nog soms onder yorde.
maar ik speel dan ook 6pl diplomacy dus ik moet ook geluk hebben dat er genoeg mensen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door yorde op 22-12-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kick...

Nu ik hem onlangs gezien heb bij een vriend van me zit ik er aan te denken om hem te kopen via Steam, maar word het nog wel gespeeld?
Ik vind het er echt prachtig uit zien, die wereldkaart en die boogjes waar nukes vliegen, heerlijk!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Pin0 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:41:
Kick...

Nu ik hem onlangs gezien heb bij een vriend van me zit ik er aan te denken om hem te kopen via Steam, maar word het nog wel gespeeld?
Ik vind het er echt prachtig uit zien, die wereldkaart en die boogjes waar nukes vliegen, heerlijk!
Kijk op het forum van Introversion. Volgens mij wordt het nog aardig gespeeld. En anders is het leuk voor een LAN-party.

Ik zou dolgraag de non-Steam versie (boxed) willen kopen, maar ze accepteren natuurlijk alleen maar creditcards op hun website. Misschien binnenkort een mailtje hun kant opsturen voor alternatieve betalingsmethodes.

(de non-Steam versie is ook wat... 'handiger' bij LAN parties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Steam ondersteund ook pay-pal, dat is handig voor de non-creditcard houders zoals ik...
of geldt dat weer niet voor die boxed versie waar jij naar streeft...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is GoT niet voor bedoeld ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 18-05-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Pin0 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:43:
Steam ondersteund ook pay-pal, dat is handig voor de non-creditcard houders zoals ik...
of geldt dat weer niet voor die boxed versie waar jij naar streeft...
Ik wil zowieso een non-Steam versie (zodat ik niet afhankelijk ben van Steam wanneer ik wil spelen) en een box vind ik persoonlijk wel mooi. Ik zit zelfs te overwegen om de andere twee spellen aan te schaffen.

En PayPal ondersteunen ze ook op de site, maar ik ondersteun geen PayPal. ;)

[edit]
Note: met 'ik ondersteun geen PayPal' geef ik aan dat ik niet aan PayPal begin. Een bedrijf dat zich niet aan bankrechten hoeft te houden moet van mijn geld afblijven.

Ik stuur ze vandaag wel een mailtje.

[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 19-05-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

The Zep Man schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:08:
Note: met 'ik ondersteun geen PayPal' geef ik aan dat ik niet aan PayPal begin. Een bedrijf dat zich niet aan bankrechten hoeft te houden moet van mijn geld afblijven.
Bankrechten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
The Zep Man schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:08:
[edit]
Ebay-dochter Paypal heeft van de Commission de Surveillance du Secteur Financier in Luxemburg een bankvergunning voor de Europese Unie verkregen.
nieuws: Paypal krijgt Europese bankvergunning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

kick.

Ik speel dit spel op mn macbook. super hoor! Alleen als ik inzoom met twee vingers op mijn stuurvlak dan zoomt het spel of helemaal in, of helemaal uit. Dit heb ik eerder gehad bij een spel geloof ik.

Iemand een oplossing?

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Speel je het onder Mac OS X of onder Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

onder os x zelf. dus uitgepakt als dmg etc :)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Vreemd. Ik heb echter momenteel geen MacBook tot mijn beschikking om het een en ander te proberen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen dit dit spel spelen? Ik heb Defcon laatst aangeschaft en vind het een geniaal spel. Vooral nu alle fouten eruit gepatched zijn.

Zou wel mooi zijn als ik via direct IP tegen wat Nederlanders zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ugh, laatste reactie bijna een jaar geleden.. succes MIV ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEFCON is wel vrij tijdloos, omdat het natuurlijk bijna graphicloos is, maar het verveelde me vrij snel...
Maar ik denk dat het moet lukken, en anders begin je een nieuwe community op GoT :P
Pagina: 1 2 Laatste