Toon posts:

Netwerkkabel in laptop gestoken, maar geen verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een netwerkje tussen 2 pc's. Nu heb ik gisteren mijn laptop ontvangen (Dell Inspiron 6400) en ik wilde even op internet. Aangezien ik geen draadloos netwerk heb, (nóg niet) heb ik gewoon de kabel die in een pc zit, eruitgehaald en in mijn laptop geduwd. Maar ik heb nog steeds geen verbinding. Waarschijnlijk moet ik nog andere instellingen configureren? Ik heb hetzelfde met een andere laptop geprobeerd en ik had gelijk verbinding... Het gaat dus om een LAN-verbinding. Iemand een idee?

Verwijderd

Heb je toevallig geen drivercdtje oid. erbij gekregen :? Heb je al gekeken of je wat kunt vinden bij My network places etc.?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 15:14 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 21:50

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als hij op de accu draait zet Dell QuickSet de netwerkkaart standaard uit, even in de QuickSet utility kijken en daar de setting veranderen.

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Wat d8 je ervan om je (kabel/isdn)modem te resetten. Hij staat nu op je vaste comp ingesteld en snapt dan niet dat eropeens een andere comp/laptop opzit (tenzij je een switch/router er tussen hebt hangen)

My Specs | My BF2 Stats

Verwijderd

Topicstarter
[/quote]Als hij op de accu draait zet Dell QuickSet de netwerkkaart standaard uit, even in de QuickSet utility kijken en daar de setting veranderen.
[quote]
Dit heeft geholpen, bedankt!!