Normaal heb ik een forcware driver op windows xp waarmee ik de brightness kan instellen tijdens gamen want ik heb een CRT scherm en dat is nogal donker, maar hoe moet ik dat doen met vista? ik heb pre-RC1, maar als ik een driver installeer voor beta 2 dan heb ik geen scherm meer en moet ik via Safe Mode de driver weer ongedaan maken, ik heb een 6600LE, weet iemand of er al een Nvidia driver is voor pre-RC1?
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik net installeerde had ik glass, dan de beta 2 drivers geinstalleerd, bij reboot gaf hij dan nix meer. Terug in veilige modus opgestart, drivers terug verwijderd, en nu heb ik geen glass meer
Dat is volgens mij wel te fixen: Control Panel>Windows Color And Appearance, en dan Enable Transparency
Jammergenoeg is het zo simpel niet, wanneer ik het net installeerde had mijn fx 5500 een rating van 2,4
Na de driver problemen is dit nog slechts 1. (waarschijnlijk door de default VGA drivers).
Hopelijk komen er snel nieuwe drivers
Na de driver problemen is dit nog slechts 1. (waarschijnlijk door de default VGA drivers).
Hopelijk komen er snel nieuwe drivers
Staat er niks op www.nvidia.com toevallig? Ik denk niet dat er al iets is.
ATi had wel een driversetje klaar geloof ik maar nVidia weet ik niet zeker. Ik zoek het wel even op
Duss... kijk hier eens?
ATi had wel een driversetje klaar geloof ik maar nVidia weet ik niet zeker. Ik zoek het wel even op
Duss... kijk hier eens?
[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 30-08-2006 22:19 ]
inderdaad, enkel voor beta 2, bij het installeren van deze start de grafische schil niet meer bij het rebooten
Verwijderd
arghh Ik heb nu een laptop met een Nvidia Geforce GO 7200. Mijn score is nu nog maar een 1 ... is 4,6 of 4,7 maar voor de gfx krijg ik maar een 1. Als bijkomend probleem is dat ik een blauw scherm krijg telkens ik een foto of video open...
Niemand nog geen oplossing gevonden?
Franky
Niemand nog geen oplossing gevonden?
Franky
Verwijderd
die werken dus niet op mijn laptop
ik krijg de foutmelding dat er geen producten gevonden zijn voor deze installatie pfff
Pagina: 1