De quicksearch bovenin de pagina zoekt ook in linkjes op de pagina. Nu is dat misschien nog geen bugmelding waard, maar als je op iets numerieks zoekt en er een gequote bericht in het topic staat krijg je daar al gauw een match op. Dit artikel wordt dan in de resultaten getoond maar er wordt "Geen matches" aangegeven.
Lucifers zitten er ook niet in
Als voorbeeld even deze link, en het is denk ik wel duidelijk wat ik bedoel (de drie replies aan het einde).
Ik denk dat het wel handig kan zijn als er in linkjes gezocht wordt, maar dan moet voor de duidelijkheid die link wel gehighlight worden in de resultaten. Krijg je daarna natuurlijk bugmeldingen dat iets waar je niet op zoekt gehighlight is, maar dat is een afweging die gemaakt moet worden.
Lucifers zitten er ook niet in
Als voorbeeld even deze link, en het is denk ik wel duidelijk wat ik bedoel (de drie replies aan het einde).
Ik denk dat het wel handig kan zijn als er in linkjes gezocht wordt, maar dan moet voor de duidelijkheid die link wel gehighlight worden in de resultaten. Krijg je daarna natuurlijk bugmeldingen dat iets waar je niet op zoekt gehighlight is, maar dat is een afweging die gemaakt moet worden.
Signatures zijn voor boomers.