if broken it is, fix it you should
Ik weet niet zeker of je post wel in dit fora moet (zou mogelijk programming zijn)
Maar wat zou je er van denken om de start coordinatren aan te passen.
Denk namelijk dat het daar aan ligt. (weet natuurlijk niet zeker)
Je zou start coordinaten van het from op 0,0 kunnen zetten, dan zou dat de linker bovenhoek zijn.
Je zou start coordinaten van het from op 0,0 kunnen zetten, dan zou dat de linker bovenhoek zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door freggell op 30-08-2006 13:48 ]
Dat klopt, maar ik heb nu de source code niet meer alleen het programma. En omdat nu het venster wil verplaatsen staat hij in dit forum. Ik weet wel hoe ik het in de source moet gaan aanpassen.freggell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:47:
Ik weet niet zeker of je post wel in dit fora moet (zou mogelijk programming zijn)
1)Rechter klik op taskbar button, Move, raak even een pijltjes toets aan, daarna hangt het venster aan je cursor.
2) via Regmon / filemon achterhalen waar de coordinaten worden opgeslagen en deze wijzigen in een handiger getal
2) via Regmon / filemon achterhalen waar de coordinaten worden opgeslagen en deze wijzigen in een handiger getal
1+1+1 = 1
1) dat dacht ik ook; maar er staat alleen maximize en restoreJoto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:08:
1)Rechter klik op taskbar button, Move, raak even een pijltjes toets aan, daarna hangt het venster aan je cursor.
2) dat werkt idd