[windows xp] Applicatie start buiten scherm

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:29
Ik heb een programma geschreven in bcb 6. Nu start dit programma op een andere pc buiten het scherm, zodat ik hem niet zie. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik hem wel weer zie?

Ik kan hem gemaximaliseerd opstarten, maar als ik hem restore verdwijnt ie weer uit het zicht.

if broken it is, fix it you should

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik weet niet zeker of je post wel in dit fora moet (zou mogelijk programming zijn)

Maar wat zou je er van denken om de start coordinatren aan te passen.
Denk namelijk dat het daar aan ligt. (weet natuurlijk niet zeker)

Je zou start coordinaten van het from op 0,0 kunnen zetten, dan zou dat de linker bovenhoek zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door freggell op 30-08-2006 13:48 ]

• elgringo
freggell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:47:
Ik weet niet zeker of je post wel in dit fora moet (zou mogelijk programming zijn)

Maar wat zou je er van denken om de start coordinatren aan te passen.
Denk namelijk dat het daar aan ligt. (weet natuurlijk niet zeker)

Je zou start coordinaten van het from op 0,0 kunnen zetten, dan zou dat de linker bovenhoek zijn.
Dat klopt, maar ik heb nu de source code niet meer alleen het programma. En omdat nu het venster wil verplaatsen staat hij in dit forum. Ik weet wel hoe ik het in de source moet gaan aanpassen.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-03 13:02
1)Rechter klik op taskbar button, Move, raak even een pijltjes toets aan, daarna hangt het venster aan je cursor.
2) via Regmon / filemon achterhalen waar de coordinaten worden opgeslagen en deze wijzigen in een handiger getal

1+1+1 = 1

• elgringo
Joto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:08:
1)Rechter klik op taskbar button, Move, raak even een pijltjes toets aan, daarna hangt het venster aan je cursor.
2) via Regmon / filemon achterhalen waar de coordinaten worden opgeslagen en deze wijzigen in een handiger getal
1) dat dacht ik ook; maar er staat alleen maximize en restore
2) dat werkt idd :D