Toon posts:

Open/save bij downloaden in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Per ongeluk heb ik een keer een vinkje gezet in het venstertje open/save als je een bestand aanklikt, zodat hij nu m altijd opent, en niet meer vraagt of ik m wil openen of toch maar saven! Alleen vind ik dat nu hatelijk, en wil ik gewoon weer dat venstertje krijgen, want veel bestanden moet ik saven ivm mijn studie!

Dus vraag: hoe krijg ik dat venstertje weer terug van save/open?

Bedankt!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

ik zou voor de gein een groter bestand downloaden.
hopelijk krijg je dan dat scherm weer te zien waar je het vinkje weg kan halen ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:55

pmeter

Poes!

Totdat je er achter komt kun je in elk geval in plaats van links klikken, rechts klikken op de link en dan opslaan als kiezen...

Verwijderd

Topicstarter
pmeter schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:30:
Totdat je er achter komt kun je in elk geval in plaats van links klikken, rechts klikken op de link en dan opslaan als kiezen...
ja de grap is dus, dat ik dat niet kan met de bestanden van school, want dat is zo'n site waar je moet inloggen

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:55

pmeter

Poes!

Een oplossing voor je probleem weet ik niet. Vast iemand anders op dit forum wel. Voor het geval je geen reactie krijgt geef ik je het enige advies dat ik je kan geven: probeer een andere browser. Firefox is erg populair onder mensen die Internet Explorer onhandig of onveilig vinden. Ikzelf ben gek op Opera. Of had je dat ook al geprobeerd?

Verwijderd

Wellicht werkt dit:

Extra -> Internet-Opties -> Inhoud -> AutoAanvullen -> Formulier wissen
Pagina: 1